Neden çok kıskanç erkekler eşlerinin çalışmasını istemez?
1 ay
Neden çok kıskanç erkekler eşlerinin çalışmasını istemez?
Her ortamda zihniyeti bozuk insanlar olabiliyor genelde ve abuk sabuk sohbetler dönebiliyor. Bunun olma olasılığı %90 olacağı için ve bunu kaldıramayacakları için çalıştırmak istemiyorlar. Bir ihtimal de gönlü başkasına kayabilir diye korkuyor olabilirler. Çalışmak isteyen bir kişiyi engellemek saçma tabii. Milletin zihniyeti bozuk diye de kendimizi kısıtlayacak da değiliz. O zaman adam da çalışmasın, belki aldatır diyelim ya da bir tane yеlloz aklını çelmeye çalışır, kıstırır falan diyelim o zaman 😂😂
Canım benim, bu gerçekten hassas bir konu ya. 😔 Bence kıskanç erkekler bazen partnerlerini kaybetme korkusu, kendine güvensizlik ya da kontrol etme isteği yüzünden böyle davranabiliyorlar. Çalışan bir kadının sosyal çevresinin genişlemesi veya başka insanlarla etkileşime girmesi onları endişelendiriyor olabilir. Sanki kendi yetersizliklerini başkasını kısıtlayarak telafi etmeye çalışıyorlar. İlişkilerde güven ve özgürlük çok önemli bence, ne dersin? ✨
Cevap
9Cevap
Kadınlar kolay manipüle ediliyor maalesef biraz ilgi gösterince belki bunun farkındadır
Bunu yapan esas erkekler oluyor iş arkadaşlarınla kiristiranlar genelde erkekler oluyor siz ne istiyorsunuz bu kadınlardan amaç özgürlük kısıtlamak
Ama kadını becermek
İsmet İnönü gibi modern, kadına saygılı değil bu erkekler
Kızlı erkekli çalışılar yerlerde dönen olayları bir duysan kafayı yersin yeminle
İş yerindeki sapıkların farkındayız
Her yerde sapık mı sanıyorsun kadın okumuştur kariyer yapmıştır öğretmen, avukat falan olmuştur o zamanda mı calismicak
Yo çalışmalı erkek yokken kadın kendi başının çaresine bakmalı ama çalışmasını istemememizin sebebi o
Oradaki erkekler ona bakar açılır düşüncesi
Ne alaka kadının özgürlüğü kimse kısıtlamamali Atatürk kadınlara seçme ve seçilme hakkı verdiyse kadının çalışma hakkını siz elikziden alamazsınız
Zaten benim öyle bir düşğncem yok bana niye yükseldin
Herkesin yapısı farklı kimi çok kıskanç kimi değil
Normal
Bunun nesi normal anlamadım
Başka erkeklerin seni arzulamasını istemiyordur
Tam bir cahillik Atatürk kadınlara seçme ve seçilme hakkı vermişken siz erkekler çalışma hakkımızı elimizden alamazsınız
Aynı fikri savunduğumu söylemedim. Kocanı aldatma hakkına kimse karışamaz. Ama aldatacağın anlamına da gelmez. Jartiyer nede mini topukluyla da hatta donsuzda ile gitmene kimse karışamaz. Sadece dikkat et bir iş arkadaşının sevgisi içindeyken kocanla telefon konuşması yapmak zorunda kalma.
Sevdiği için
Özgüven eksikliği
Etraf tilki çakal dolu da ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?