Arkadaşım sevgilimle ilk kez telefonda tanışırken neden kendi flörtünün adını söyledi, kasti olabilir mi?

Bugün arkadaşım Pelin ile otururken sevgilim Mert'i aradım, ilk defa telefonda tanıştıracaktım onları. Pelin'e 'Hadi bir selam ver' dedim, kız 'Selam Mert' diyeceğine pat diye kendi flörtünün adı olan 'Selam Caner' demesin mi. Çocuk neye uğradığını şaşırdı tabii, 'Caner kim?' diye bozulup telefonu yüzümüze kapattı. Resmen rezil olduk. Pelin sonradan 'Vallahi aklım kendi flörtümdeydi, dilim sürçtü' diye bin tane özür diledi ama olan oldu bir kere. Mert'e zor bela durumu açıkladım, aradaki mesajları falan gösterdim de ancak öyle ikna oldu. Ama yani insan sevgilimle tanışırken de başkasının adını demez, hâlâ sinirim bozuk. Kasti mi yaptı anlamadım.

Arkadaşım sevgilimle ilk kez telefonda tanışırken neden kendi flörtünün adını söyledi, kasti olabilir mi?
Cevapla