Eski kız arkadaşının ismini bana söyledi hitap ederken canım mı?

Normal sohbet ederken konu eski iliskiler olmadığı halde bana zehra dedi neden bana boyle dedin halam geldi halamla uğraşıyorum ismini bilmesini istemiyorum dedi sonra bugunde diyor ayrildigim sevgilim adiydi 3 yil beraberdik aliskanlik olmus ondan sonra ilk kez bir kizla konustum yanlislikla soyledim 5 ay olmus ayrilali unutamadinmi dedim yok diyor alışkanlık olmus arkadaslarima da zehra diyirum yanlışlıkla dedi canım bende yol veridm bu ne sacmalik hayir bide ciddi bir sekilde ortak arkadasimiz tanistirdi evlilige dair hoc birsey sormuyir normal merak etmiyor surekli kendi meslegini anlatiyor yok kizlar bunun pesinden kosuyormus baska sehirlerden bunu yaşadığı sehire görmeye gelen olmus guya bir kiz babasina gidip bunu sikayet etmis ben oglunu istiyirum oglun yuz vermiyir bide cocuk degil yani27 yasinda bend esen ne sacmlaiyosin ben bu tarz konusmak istemiyorum sonra gun içinde 4-5 saat yazmıyor tanimak icin iletisim halinde olmak lazim degilmi haksizmiyim bence kizda yazmali aramali erkekten hep beklememeli diyir daha taniyali 9 gun olmus nerde gorulmus kizin erkegin pesinde koşması sacma sapan hareketler

Güncellemeler
+1 yıl
Soruda canım mi yanlıs olmus canım mi yazacaktim
Eski kız arkadaşının ismini bana söyledi hitap ederken canım mı?
Cevapla