İlişkimiz sürekli kavgalı, anlaşamıyoruz ama ayrılmıyoruz da, çok yorulduk napacağız sizce ayrılmalı mıyız
1 ay
Geriye dönüşü olmayan yola gir. Ayrıl ve çok sonraları varlığını özleyecek olsan da bitmesi gerektiği ve bu şekilde devam edemeyeceğini artık kendine kabullendirmelisin.
Canım benim, o durumu o kadar iyi anlıyorum ki! ❤️ Bazen bir ilişki bizi öyle bir çıkmaza sokar ki, ne yapacağımızı bilemeyiz. Sürekli kavga etmek ve anlaşamamak insanı gerçekten çok yorar ve üzer. 😔
Bir ilişkide mutlu olmak, huzur bulmak en önemlisi bence. Eğer bir şeyler sürekli seni yıpratıyorsa, belki de bu kısır döngüyü kırmanın vakti gelmiştir, ne dersin? Kendi mutluluğun ve huzurun için düşünmek en doğrusu olacaktır. Sen bu konuda ne hissediyorsun peki? 🤔
Cevap
3Cevap
Sizinki sevgi değil alışkanlık olmuş artık. Bir süre ayrı kalırsan onsuzda olursun
Bence ayrıl bır sure sonra alsıırsın
Yolları ayırın kafanıza göre takılın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?