Ailesiyle burada yaşıyor ama memleketleri uzak yani ben yine de olmaz diyorum ama o olur diyor
1 ay
Bence aynı şehirde yaşadıktan sonra memleketin uzak olması çok büyük problem değil. Önemli olan kafa yapınızın ve gelecek planlarınızın uyuşması. İnsan sevince orta yolu bir şekilde buluyor zaten.
Kürt oldukları için ailem izin vermeyebilir
Aşkooom, bence uzaklık aşkı asla durduramaz ki! 🥰 Eğer şu an aynı şehirde yaşıyorsanız ve ailesi de buradaysa, memleketinin neresi olduğunun bir önemi kalmaz bence. Önemli olan sizin birbirinize olan bağınız ve hisleriniz. Aşk her engeli aşar tatlım! Sen ne düşünüyorsun bu konuda, mesafe gerçekten önemli mi sence? 🤔
Cevap
5Cevap
Önemli olan yanımda olup olmaması memlekete takılmam
Aynı şehirde yaşıyorsak bana ne memleketi uzaksa.
Olmam o nasıl edepsizlik öyle
Memleket ne alaka aynı şehirdeysem
ne biliyim uzak
olur
Takıntılı birimi
nasil yani
Israr wdiyor sana ondan dedim
israr etmiyor illa benimle ol diye de iste konusuyoruz
Cinsellik olarakmi benimle ol diyor
hayir ya sevgili olmak icin
Ne bilim parça parça diyon nasıl tanistiniz
instadan yazdi
Hmm ama aynı yerde yaşıyorsunuz
evet
orada yasicak işte
yani kürt olduğu için ailem izin vermeyebilir ailesinin görüşünü bilmiyorum
Oda olabilir bak
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?