Selamlar arkadaşlar sevgilimle 22 Nisan’da nişanlandık okurken illa linç geleceğini ben de biliyorum ama bunu okursanız benim ne demek istediğimi anlarsınız ve neyse ama fakat nişanlımla yaklaşık birkaç ay önce şu kendi evleri hakkında 1. katta oturmak istemediğimi nişanlıma söyledim hatta nişanlımla nişanlanmadan önce bana dedi ki 1. katta otursak nolucak yavrum zaten 2. katın balkonu küçük 1. katın balkonu büyük o yüzden 2. kata abimler falan oturur dediği oldu tamam onu ben de anladım askim ama hayalim 1. katta oturmak benim hayalim değil benim istediğim şey değil bunu kabul etmiyorum benim hayalim 2. katta oturup manzarayı görmek istiyorum ben 1. katta oturup senin yengenin çilesini çekmek istemiyorum dedim nişanlımın ise çileyi çeksen ne çilesi çekeceksin dediği oldu ben de ise diyeceklerimi bir tarafa koydum yani diyeceklerimi de dedim ona hatta şunu da dediğim oldu biz yeni ev alalım 2. katta oturalım en azından manzarayı görürüz her şeyi yaparız dedim en azından fazla ses çıkartmayız dedim bana da ise şunu bile dedi bizim kendi evimiz varken 1 tane daha ev almaya ne gerek var 1. katta oturalım işte yani senin karşında zengin biri yok evler zaten pahalı devir değişti falan dedi
Ama cidden hayalim 1. katta oturup çileyi çekmek değil çünkü bazı komşularımdan tanıdıklarımdan duyduğuma göre 1. katta oturup çileyi çektiklerini bana söylediler ama oysaki benim amacım 2. katta oturup çileyi çekmemek ve kimseyi rahatsız etmemek amacım bu ama kendisi beni zorla 1. katta oturmaya çalışıyor ama hayalim 1. katta oturmak değil kendisi de bunu anlamıyor gerekiyor zaten kendisinin yengesi var bir de nişanlımın abisi var ama onun yengesiyle de oturmak istemiyorum bir yandan da
Bu konu hakkında fikirleriniz neler bu konu hakkında ne yapabilirim?
Eğer aynısını siz yaşasaydınız ne yaparsınız? yapacağınız şey ne olurdu?
Ama cidden hayalim 1. katta oturup çileyi çekmek değil çünkü bazı komşularımdan tanıdıklarımdan duyduğuma göre 1. katta oturup çileyi çektiklerini bana söylediler ama oysaki benim amacım 2. katta oturup çileyi çekmemek ve kimseyi rahatsız etmemek amacım bu ama kendisi beni zorla 1. katta oturmaya çalışıyor ama hayalim 1. katta oturmak değil kendisi de bunu anlamıyor gerekiyor zaten kendisinin yengesi var bir de nişanlımın abisi var ama onun yengesiyle de oturmak istemiyorum bir yandan da
Bu konu hakkında fikirleriniz neler bu konu hakkında ne yapabilirim?
Eğer aynısını siz yaşasaydınız ne yaparsınız? yapacağınız şey ne olurdu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer