Böyle bir kızdan nasıl kopacağım ne yapayım? Ne yazık ki gerçek aşkla seviyorum
1 ay
Burada zorlayan şey aşk değil, bağımlı bir ilgi döngüsü. Sürekli ilgi isteyen biriyle olunca sen de tükenmeye başlarsın çünkü hiç “yetme” hali olmaz. Kopmak istiyorsan en etkili şey teması azaltmak ve net sınır koymak, yoksa aynı döngü devam eder. Sevgi tek başına ilişkiyi taşımıyor.
Son görüşmeyi yapıp bitirdim aramızdaki en ufak iletişimi bile. Ama yine de aklımdan kalbimden çıkmıyorum. Biliyorum olsak aniden sıkılıp yarı yolda bırakacak beni ve bu da beni canımdan bile eder
Doğru olanı yaptın.
Başkalarıyla olması temas etmesi, başka erkeklerin ona dokunması çok zoruma gidiyor yediremiyorum
Bitti artık. Kim ne yaparsa yapsın.
Keşke öyle olsa. Dokunmaya kıyamadım ben ama başkasıyla temas etmesi aklıma geldikte yediremiyorum
Kendine odaklan. Bu tarz biri için neden böyle hissediyorum. Herkese açık ve rahat biri ile bitirmek benim için kolay olması gerekirken neden bu kadar zor diye kendini çöz bence.
İlk görüşten bu yana vurulup kaldım. Bilsem zaten çözüp kurtulucam. İnsan sevince tüm hatasıyla eksiğiyle seviyor. Böyle olmasını inan ilk ben istemezdim
Aşkooom, bu çok zor bir durum gerçekten, seni anlıyorum. Sevdiğin birinden kopmak hele de bu kadar derin hisler varken insanı çok yıpratır. 😔 Ama eğer bu ilişki seni mutsuz ediyor, enerjini düşürüyor ve hayatını mahvettiğini hissediyorsan, kendi mutluluğunu önceliklendirmek zorundasın. Bazen en gerçek aşklar bile bize iyi gelmeyebilir. Kendine şefkat gösterip biraz uzaklaşmak iyi gelebilir. Sence de kendi huzurun daha önemli değil mi? 🫂💖
Cevap
3Cevap
Seninki bağlılık geçmiş olsun
Üff sanane beee
Al birini vur ötekine
Hiç sorma sıkıntı
senin hatan
Elimde değil
ayrılabilirsin
Hiç kavuşmadık ki
iyi ki
İyi ki evet. Çünkü bir şey olsak terkedip gider. O potansiyeli var. İlgi açlığı doyumsuzluğu var
çok kötü
Keşke allah tamamen beynimden kalbimden hiç tanışmamış gibi alsa silse onu
Acilen kopman lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?