Bir kız ilişkisi varken takıntılısından neden kurtulmak istemez ya?

Hiç sevgili olmamışlar elemana yüzde vermemiş ama uzun süredir takıntılı işte cocuk bende artık rahatsız oluyorum şunun ismi geçmesin artık dedim cocuk bir şey yapmıyor baya uzun zamandır hatta sevgilide yapmıs sanırsam benimki onun bir videodaki komik yorumunu böyle tiktokta dump gibi bir şey yapıp paylaşıcakmış komik ama diyor tamam sana komik gelebilir ama üstüne cekiceksin sana bulaşırsa yazarsa ben de sessiz kalmam ona yazarım diyince sen karışma diyor bana karışırım onu durduk yere üstüne cekiceksin gerek yok yapma diyorum şimdi aramız kötü neden diye sorarsanız bunalıyormuş hanfendi sonra gelip beni sevmiyorsun benim sevgim ağır basıyor gibi şeyler diyor sevmeyen benmişim bu ilişkide rahatsız olurum sana yine bulaşmasından filan ama artık hayatında ben varım o yüzden bir kenarda oturup izlemem diyorum karışma diyor 3. Yılımızdayız böyle bir şey normal mi
Bir kız ilişkisi varken takıntılısından neden kurtulmak istemez ya?
Cevapla