Evliyim, çalışmam lazım. Eşim ve ailesi bu yüzden baskı yapıyorlar, ben de eşime destek olmak istiyorum. Evlenmeden önce çağrı merkezinde çalışıyordum ama evlenince şehir değiştirdiğim için işimi bıraktım. Edebiyat öğretmeniyim ve başka alanda tecrübem yok. Ücretli öğretmenlik çok az kazandırıyor, neredeyse yok denecek kadar az. Başka çağrı merkezi işi de bulamadım, kendimi güçsüz hissetmeye başladım. Eşim de artık iş bulalım sana da, önümüzü görelim diyor. Eşimin ailesine resmen gitmek istemiyorum, her defasında iş konusu açılıyor. Sana iş bakacağız ama nereye katalım, edebiyat mezunusun, muhasebe bilgin bile yok diyorlar. En son gittiğimde resmen azarlandım, daha önce mağazaya girip çıktım diye. "Gir, çık, nereye kadar, girdiğin yerde 3 yıl kalman lazım en az" dediler. Ama ben evlenmeden önce zaten 6 yıl çağrı merkezinde kalmıştım, sadece sektör farklı, saatleri çok uzundu, yapamadım. Kötü hissediyorum.
Sorun bende mi, ne yapmam lazım, iş bulamıyorum. Bu süreçleri yaşayanlar var mı, ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer