Edebiyat öğretmeni olarak çağrı merkezi ve mağaza dışında nasıl iş bulabilirim, yolumu nasıl çizerim?

Evliyim, çalışmam lazım. Eşim ve ailesi bu yüzden baskı yapıyorlar, ben de eşime destek olmak istiyorum. Evlenmeden önce çağrı merkezinde çalışıyordum ama evlenince şehir değiştirdiğim için işimi bıraktım. Edebiyat öğretmeniyim ve başka alanda tecrübem yok. Ücretli öğretmenlik çok az kazandırıyor, neredeyse yok denecek kadar az. Başka çağrı merkezi işi de bulamadım, kendimi güçsüz hissetmeye başladım. Eşim de artık iş bulalım sana da, önümüzü görelim diyor. Eşimin ailesine resmen gitmek istemiyorum, her defasında iş konusu açılıyor. Sana iş bakacağız ama nereye katalım, edebiyat mezunusun, muhasebe bilgin bile yok diyorlar. En son gittiğimde resmen azarlandım, daha önce mağazaya girip çıktım diye. "Gir, çık, nereye kadar, girdiğin yerde 3 yıl kalman lazım en az" dediler. Ama ben evlenmeden önce zaten 6 yıl çağrı merkezinde kalmıştım, sadece sektör farklı, saatleri çok uzundu, yapamadım. Kötü hissediyorum.

Sorun bende mi, ne yapmam lazım, iş bulamıyorum. Bu süreçleri yaşayanlar var mı, ne önerirsiniz?

Edebiyat öğretmeni olarak çağrı merkezi ve mağaza dışında nasıl iş bulabilirim, yolumu nasıl çizerim?
Cevapla