1 ay
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
124Cevap
Yaş farkı inanılmaz çok çok iyi düşün evliliği ve o yaşa kadar birikim falan nasıl olmaz
Sitedeki ahlâk bekçisi kızlar nerede. Utanmıyor musun baban yaşında adamla
Bence sen slksın😆😆 bak bende olgun severim görüştüklerim var hatta ama seninkinin işi gücü de yokmuş yani evlensen napacan ki arabasi bile yokmuş
pis sapık olgun seviyomus
Yavrum senin kafan iyi mi 37 sone kadar hayatını kuramamis birisine annelik mi yapcaksin saçmalama.
Kanka olmaz vazgeç yaş farkı çok fazla dayımla yengem ayrıldılar
Olmaz abicim heyecanına yenik düşme ilerde problem yaşama olasılığın cok yüksek...
Olmaz yaş farkı çok ben karımı çalıştırmamak için bu sene seviyeyi arşı alaya çıkarmam lazım
Kafan yok demek ne yapalım sana ablam tokatlasak uyanır mısın?
Şimdilik bir sorun yok gibi ama şöyle düşün sen kırklı yaşlarda istekli bir kadın olduğunda 18 yıl sonra bu adam kaç yaşında olacak sence yani cinsel olarak sana yetmeyecek bir daha düşün derim
Kadınların nasıl zoruna gitmiş çalışma konusunu duyunca. Zengin birini bulamadıklarında sanki hayatlarında kendi başlarına çok birikim yapmışlar gibi nasıl da zorlarins gitmiş. Aynen bütün birikleri sizin için yapmış olması gerekiyordu
Bir şarkı vardı eskilerden. Palavra, palavra, palavra diyordu ☺️
Ah kızım yapma bunu kendine o elaman adam olsaydı o yaşına kadar bekar kalırmıydı ve birikim geleceğe dahil hiç bir şey yok adam olsaydı kızlar onu kapardı ailesiylemi yaşıycaksınız birde olursa bile sonu Esra Erol olur ailesi destek olur bir bilezlik bişe yapar odamı yok
Niye herkes zengin olmak zorunda mı herkesin sebepleri var. Şu kafadan çıkın. Ev araba mal mülk felan. İşte siz bu yüzden evde kalırsınız. Kokmuşlar gibi yaşarsınız
Birikim zengin olmakla gecmiyo ama anlamazsın yani adamın kendine faydası yok sen iç güveyi olarak alaalım benim ailemle yaşamak ister misin özelin olmuycak hayatın olmuycak bir birikim yok çocuk yapmak istesen nasıl bakacaksın bunun zenginlikle alakası yok hayatta kala bilmek için paraya ihtiyacın var erkekler ince düşünemiyor kız bide kızı yaşında daha ergen gibi büyüdükçe daha iyi düşünür buda benim özgür fikrim senin zoruna giden ne ben senin yorumuna bir şey dedim mi serseri gibi takiliyorsunuz 30 geçiyor 35 geçiyor bir birikim yok ben çöp toplayıp pislik temizliliyerek iki üç altın yapıyorum genç halimle ama 37 yaşındaki adam yapamıycak ve hala ailesiyle yaşıycak
Aileside desttek olabilirdi yatırım için ama yapmamıs o sırada bizim anneleimiz tarlada bahçede calışarak bize iki üç bilezlik yapıyor sen hiç yokluk görmediğin için rahat konuşuyorsun insan geleceğini düşünmeli bu bir keyif değil ihtiyaç zenginlik değil kötü gününü düşüncen
Bu zamanda evi ve işi olmayan birine kız veririsin sen tamam
Olmaz o iş şimdi güzel toz pembe her şey yarın b*Ka sarar
Daha yaşına göre birini bulsan daha mutlu olursun gibi.
Maddi konu da bir şey diyemem ama seviyorsan uyumluysan olur.
Yol yakınken vazgeç bacım daha genceciksin hayatın heba olur inan bana
Bunda aşk bile yok hiç bir türlü tatmin etmiyor
Böyle birinden bir halt olmaz ezilirsin para yoksa bişe uok
Asla olmaz o yaşa gelmiş dımdızlak sa seni yorar mahvolursun
Yatak kısmını bıraktıysan, diğer şeyleri düşün sen 35 ken o 50 olcak
Aşıksan tamam katlan ama aşık değilsen bir daha gözden geçir daha cok gençsin
Ooo bakici ariyor kendine erkek adam en baştan ömür boyu calisacaksin dermi ya
Rezilliğe hoş geldin nssıl buluyorlsr böyle saf kızları 😁😁😁
Şimdiden para derdine düştüyse bence iyi bir düşün kardeşim sonra pişman olma
şu an iyi ama ilerleyen zamanda böyle devam etmez yal farkı fazla
Ben şahsen bu kadar büyük birisini tercih etmiş olsam evi ve işi arabası olsun isterim yoksa yaşıtlarım ne güne duruyor haksız mıyım?
Teknik olarak bir avantajı yok. Kendi yaş grubundan biriyle evlensen de aynı koşullara sahip olacaksın. Tazesini almak daha mantıklı
Demek ömürlük evlilik istemiyordun o adam 22 yaşındaki kızla ne konuşıuor neden o yaşa kadar bekar kalmış düşündün mi? Baban yaşında nerdeyse 22 olmasaydın değer verir miydi? İlerde bin pişman olacaksın
30 yaşında ağlararak gelip burada soru soracaksın çok eminim seninle bedeninizin evlenenden ne bekliyorsun? 37 yaşındaki erkek 22 istiyorsa niyeti beli bunu anlamayacak kadar küçüksün ve o adamla evlilik düşünüyorsun. Seni kendi istediği kadına dönüştürecek para için yaşlı bedenle olmak mı güzel? O adam olgun erkek olsaydı niyeti temiz olsaydı olgun yaşına uygun birini isterdi yaşça çok küçük kız isteyen erkeğin niyeti cinseliktlr çünkü o kızla asla aynı kafada değilse olgunluk olarak çok farkınız var erken çökmek istiyorsan evlen
Yaşça büyükle evlenen kadınlara bak hepsi yaşından 10 yaş büyük gösteriyor pişman olacağına çok eminim yaşın çok küçük daha mantıklı karar vermeden olgunlaşmadan olgun koca adamla evlenmeyi düşünüyorsun
Normal diyen erkolar pedodur net
İlerde boşanacaksın emin ol pişman olacaksın herkesten duydum bunu be o yaştaki erkek genç kız istiyorsa yüzde yüz aldatır çünkü niyeti genç bedenler 37 yaşındaki erkeğin 22 yaşındaki çocukla işi ne? Bunu bi sorgula çocuk diyorum çünkü 37 yaşına göre çocuksun eski nesil sen yeni nesilsin o liseye giderken yoktun dünyada. Olgun olan kadın bunu normak görmez zaten olgunlaşınca anlayacaksın o adamın niyetini
Bildiği soruları soran insanlara da çok tilt oluyorum
Kardeşim sen bilirsinde, 37 yaşına gelipte bir şey yapmayıp sana bel bağladı ise bence yanlış adam. Kesinlikle kınamıyorum. Ama bir erkek hiçbir zaman kadına bel bağlamadan bir şeyler yapmalı. Yani gençken ne yaptı bu adam
37 yaşına kadar bir çöp sahibi olmayan adamdan hiç bişey olmaz. Baskasi icin degil kendisi için bile bir şey yapmamış
Senin icin önemli olan adamn maddi durumu karakteri değil ki ve o da yetersiz görünüyor haliyle yapamazsn belliki.
Sen yatakta bunu altı a yattın ve kendini becerttin yataktaki performansını gördün Doğru mu anladım
Doğru mu
Bebek katilisin sen
Siz burada kisinin yasini mi sorun ediyorsunuz yoksa maddi durumunu mu? Once onu bir netlestirelim kisi zengin olsaydi ne dusunurdunuz ya da zengin olmayip genc biri olsaydi sizin icin sorun tam olarak nerede
Şu babanız yaşında erkekle takılmaktan ne anlıyonuz anlamadım ki
Biz zengin kadın arıyorum eş olarak 3 evi 5 arabası. 1 tanede denize sıfır villası lazım
Hazıra oturmak isteyen birisin belli ki. Asıl sizinle yürümez.
15 yaş büyük adamla ne işin var? Üstelik sorumluluk bile alamıyor.
37 yaşında biri 22 yaşında biriyle iletişim kurabiliyorsa akıl yaşi 20 lerin başındadır. Bu güncellemeler de bunun ispatı.
Severseniz maddiyat olsa bazı şeyler oturmuş olsa üstü örtülür ama zor. yani iyi düşünün Bende kendimden çok. daha genç biriyle evlendim yürümedi kafalar. farkli maddi sorunda olmamasına rağmen
Yaş farkı her zaman sorun değildir, önemli olan iki kişinin birbirini anlaması, saygı duyması ve uyum içinde olmasıdır. Gerçek bağ, yaştan çok kalptedir.
Hayatının hatasını yaparsın. O adam hayattan bıkmış olacak sen gezmek eglenmek isteyeceksın. Senın hala bir yanın cocuk o olgun yaşlanmış. Birbirinizin hayatı birbirinize uymayacaktır
İşi iyi arabası olan şeyi iyi erkek istemez misin?
Bu yaşına gelip adaö olmamamış. Emin ol o aşkın bir kaç yıla bitecek ve geriye seni motive edecek hiç bir şey kalmayacak. Gençsin emin ol çok çok iyikeri çıkacak karşına
Balım çalışsa çabalasa belki zengin olması şart değil ama böylesi senin paranı bile yer uzaklaş bence
oldu 7/24 çalışssın sana. yemek börek pasta çörek kavurma alsın pis spk
o yaşa kadar ne yapmışda sendende medet umuyor?
Gerçekmi oha o zaman olmasının imkanı yok sizden yaş sıkıntı para sıkıntı
37 yaşında ailesiyle yaşaması sıkıntı
Hayat müşterek iyi günde olır kötü günde olur. İçinden gelmiyorsa yolun başında dönüş yapmak hayırlı olur
kuzenım 25 yaşında 37 yaşında bir erkekle evlendi ilk zamanlar güzeldi iyidi fakat sonrası cehennem gibi ayrıldılar
Aşkınıza saygım var ama aradı yaş farkı çok kardeşim senin yaşında bir sürü talip varlen 15 yıl sonra sen 37 hayatının baharında olacakken o 52 yaşında olacak aşkı düşünerek değil herşeyi düşünerek evlen birkimi olmamasına bişey demiyorum olabilir
Yatak kısmı hakkında bir şey merak ediyorum
tabi
Açık şekilde yazamıyorum burdan
Olur mu
@soran dikkat et abaza online 🤣🤣🤣🤣
15 yaş ciddi yaş farkı yaşanmişliklari var sense daha başindasın hayatınin şartlar eşit değil
O yaşa kadar bihalt olmamış adamdan ne bekliyorsun:)
Bende senin gibi birini istiyorum nereden bulurum?
Uzak dur yaşından değil adamın kafa yapısı kötü öncelikle
Maalesef artık sadece aşk yetmiyor maddiyat önemli iyi düşün
yaşı boş ver bu kadar maddiyata takılan biriyle olmaz.
Zor bir durum bu yaşına kadar nasıl hiç bir birikimi olmaz
Arada çok yaşnfarkı var belli bi yaştan sonra senin isteklerini yerine getiren
37 yaşına kadar neden kimseyle evlenemedigini düşün derim
Çünkü evli
Yatakta çok mu kötü? Adamın hiç bişeyi yok. Yaşıda senden büyük. Sen niye onlasın ki?
Yerinde olsam o adama vermezdim bile