22 yaşımdayım, 37 yaşında birisiyle birlikteyim; evlilik nasıl olur sizce?

kendisi ailesiyle yaşıyor, arabası yok, bir birikimi yok. sanırım evlenince birlikte çalışacağımızdan bahsetti, tek başına yapamayacağından, ömür boyu çalışacağımdan bahsetti. mesela böyle birisiyle evlilik yürür mü? etrafımdaki herkes bana kızıyor, haklı olarak ben de vazgeçmeyi düşünüyorum. düğün bile yapmayız, nikah yaparız. başlık paran var mı, ona göre hazırlayacağım falan diye hesap yapıyor.
Güncellemeler
1 ay
arkadaşlar tek taraflı çalışma değil tabi o da çalışıyor ama bu bir artı değil satış danışmanı yarın çıkarılsa işimiz bitti
Güncellemeler
1 ay
soru troll değil maalesef arkadaşlar gerçek
Güncellemeler
27 gü
2 hafta önce 5 aylık hamile olduğumu öğrendim bu süreçte yanımda oldu çocuğu aldırdık hemen apar topar ailesiyle tanıştırdı ciddi bir adım attı çocuk için çok mutluydu ben gergindim aldırıcaz falan demiştim ama sonra aldırmak istemediğimi söyledim gel ailemle tanış dedim ikimiz de iletişim eksikliğinden kaynaklı hızlıca çocuğu aldırdık şimdi boşlukta hissediyorum bir insan birisine nasıl bunları yaşatabilir
Güncellemeler
27 gü
5 aylık değil 5 haftalık pardon
22 yaşımdayım, 37 yaşında birisiyle birlikteyim; evlilik nasıl olur sizce?
Cevapla