Aradaki yaş farkı tek başına evliliği kötü ya da iyi yapmaz; belirleyici olan ilişkinin nasıl kurulduğu. 22–37 gibi bir farkta bazı şeyler özellikle önemli olur:
Hayat evreleriniz farklı olabilir. Sen keşfetme, eğitim/iş kurma dönemindesin; o daha yerleşik olabilir. Bu fark uyumluysa sorun olmaz, ama hedefler çatışırsa zorlar.
Güç dengesi önemli. Kararlar eşit mi alınıyor, yoksa biri daha baskın mı? Sağlıklı evlilikte iki taraf da söz sahibidir.
Beklentiler net mi? Evlilik, çocuk, kariyer, yaşam tarzı gibi konuları açık açık konuşmak gerekir.
Tempo farkı olabilir. Biri hızlıca evlilik isterken diğeri zamana yaymak isteyebilir. Bu söylediği şey tek başına kötü bir şey değil; hatta günümüzde birçok evlilik zaten “birlikte kurarız” mantığıyla yürüyor. Ev ya da araba olmaması değil, bu süreci nasıl yöneteceğiniz önemli.
Ama burada dikkat etmen gereken birkaç kritik nokta var:
“İkimiz çalışacağız” demek güzel, ama yük gerçekten eşit mi olacak? Yoksa zamanla tüm sorumluluk sana mı kalacak?
Planı var mı, yoksa sadece iyi niyet mi? İşi düzenli mi, para yönetimi nasıl?
Sen çalışmak istiyor musun gerçekten, yoksa mecbur gibi mi hissediyorsun?
Evlilik sonrası beklentileriniz aynı mı: yaşam tarzı, harcamalar, çocuk konusu vs.
Şunu net söyleyeyim: Sıfırdan başlamak sorun değil, ama plansız başlamak riskli. Eğer o sadece “hallederiz” diyorsa ama somut bir yol çizmiyorsa, bu ileride seni yorabilir.
Kısacası mesele “ev araba yok” değil, bu hayatı birlikte gerçekten kurabilecek misiniz ve yük dengeli olacak mı. Bu soruya dürüstçe “evet” diyebiliyorsan olur; diyemiyorsan biraz daha düşünmek akıllıca olur.
15 Yorumla- 1 ay
28 olunca neyse mi? Yine çok aşırı Dark var 8-10 yaş büyük olmasını size göre normal mi ama erkek 1 yaş küçük olsa büyük sorun görürsünüz bir erkek kendisinden 8 yaş küçükle anlaşıyorsa onun sorunları vardır olgun değişdir 37 ile 28 çok büyük fark var 37 yaşlı 28 göre dayı yeğen gibi durmayı neden bu kadar normal görüyor toplum? Bilim bile en fazla 4 yıl diyor yaş farkı çok olunca o evlilik uzun sürmez ve erkeğin niyeti ap açık ortada genç kız böyle biri zaten aldatır ve s…… öyle erkek. Kadınları 6-10 yaş büyük erkekle aynı görmeyi bırakın artık kadınlar 6-10 yaş büyükle mi aynı sınıfa gidiyor? 28 yaşındaki erkeğe 37 yaşındaki kadını yakıştırırmışsın? Asla teyze derdin genç kadınlara yaşlı kart adamları yakıştıran insanlar benim için kadınların iyiliğini istemeyen biridir 28 yaş genç yaş 37 yaş yaşlı nerdeyse kuşak farkı var a doğru kadın 28 olunca teyze olmuştur değil mi?
- 27 gü
@inconnu01 37 yaşlı mı yaşlılık kavramı 65 üstü eklem, kemik ağrıları başlamış hareketleri yavaşlamış insanlar için kullanılıyor 37 nin nesi yaşlı kafayı mı yedin sen
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 ayBacım aklını oeynir ekmekle mi yedin acaba?
15 yaş çok bir kere isterse maddi durumu iyi olsun, en baştan yaştan kaybediyor.
Ve evlenince ailesiyle oturacaksınız herhalde, ev ev üstüne olmaz.
Bir de 37 yaşına gelmiş bir erkek büyük bir olay yaşamamışsa nasıl birikimi vs. olmaz?
Ne yapmış bu yaşa kadar?
Senin de ömür boyu çalışmanı istemiş, hem gelip evde iş yapacaksın hem gidip dışarıda çalışacaksın, senin için ne kadar yorucu olacak farkında mısın?
Ruhen de bedenen de çok yıpranırsın.
Büyük konuşmak gibi olmasın ama bir erkek evleniyorsa, tek başına evini geçindirebilmeli.
Bunu yapan bir sürü kadın var, kadın yapıyorsa erkek hayli hayli yapabilmeli.52 Yorumla- 1 ay
Kanka bu zamanda ki hayat pahalılığını göz önüne alırsan, Erkeğin baya bir zengin olması lazım
- 1 ay
Yoo olması gerekmez
Knk saçmalama ya adam herif yani biraz aklını başına al 30 olsa neyse de arada 15 yaş var genç birisiyle evlen hayat kur hayattaki deneyimleri beraber öğrenin vb. Düşünsene sen 40 yaşındasın o 55 hadı tamam ama sen 55 sin o 70 olmuş artık kafayı yemiş bir dede hayat bile zorlaşır yapma bunu ki şöyle bu şu anda evde olan bir erkek kaç yaşında herif 50 sinden sonra bile salabilir hayatı çok değil ve gençliğini boşa harcamış olursun, Canım hayata bir defa geliyorsun bir hata yapmaya veya yeni şeyler deneme şansın var ama anlattığın profilde bir erkekle evlenmek tam bir aptallık bunu yaparsan kaybettiğin gençliğini bir daha yaşama şansın yok
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 469 cevap paylaştı.
1 ayKızım sen deli misin ya böyle bir insanla Ömür geçmez baksana seni hayat boyu çalıştırmayı düşünüyor yani akrabalarını arkadaşlarının senin düğününde oynayıp eğlenmene bile istemiyor hemen belediye salondan hikaye kayıp işi bitirecek hiç para harcamayacak seni çalıştıracak ömür boyu Belki kendi çalışmayacak senin paranı yiyecek Hani seni Köle gibi kullanacak bir de kendinden 15 yaş biriyle Eğer ki evlenmeyi düşünüyorsan önce ananın babanın ya da etrafındaki yakın çevrenin akrabaların Tavsiyelerine oy derim çünkü çok pişman olursun
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Burada bence en büyük sıkıntı yaş değil, adamın kafa yapısı gibi duruyor 🙃 Sürekli “tek başıma yapamam, ömür boyu çalışacaksın” demesi, başlık parası hesabı falan… baya rahatsız edici 😕 Partnerin seni güvenceye almak, sorumluluk almak yerine yük bindiriyor gibi. İçinde bu kadar soru işareti varken evlilik bence riskli. Sen ne hissediyorsun, onsuz hayatı düşündüğünde için mi rahat, onunla mı? 💭
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Yaş farkından çok bana düşündüren şey adamın hayata bakışı oldu açıkçası. 37 yaşında olup bütün planı seninle birlikte ayakta kalmaksa biraz durup düşün derim. Evlilikte destek olmak ayrı, yükü tamamen omzuna almak ayrı şey.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 ayKızı yaşındasın uzak dur.
180 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ay37 yaşında birikimi olmayan adamı salla gitsin.
Bu dediğim senin yaşından bağımsız bir şey. 45 yaşında da olsan 20 yaşında da olsan… Konu seninle alakalı değil.
Ev almak zor. Evi yoktur bunu anlarım, Ama kiraya çıkarız, gerekirse ek iş yaparım diyemeyen adamla işin olmasın.hayat müşterek, sen de çalışırsın o ayrı konu. ama bir doğum yaptığında ortalama iki yıl çalışamayacağını düşün. veya çalışırsın ama maaşını bakıcıya vereceğini düşün. bu adam taşın altına elini koyabilecek bir adam değil.
benim bu hafta sonu nikahım varevleneceğim adam zengin biri değil. ama bana dediği hep şu; sen de çalışırsan daha rahat ederiz. ama yorulursan çalışmaya bilirsin idare de ederiz.
63 Yorumla- 1 ay
Dedigi bu olabilir ama dedigini yapabilcek mi acaba
Cevap sahibi1 ay@nfjdjdkdkdk o güveni fazlasıyla veriyor
- 1 ay
🤣🤣🤣🤣 hem seni skecek hemde paranı yiyecek😁😁😆
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 ay22 yaşındasın, karşındaki kişi ise 37 yaşında; seviyorsan "neden olmasın" diyebilirsin ama bu durumun gerçeklerini de görmen lazım. Bir insanın 37 yaşına kadar hiçbir birikim yapmamış, hayatına ciddi anlamda birini almamış olması büyük bir soru işaretidir ve bu saatten sonra onunla bir yola çıkmak adeta bir kumar oynamak gibidir. Hayatın bu evresinde temellerin atılmış olması gerekirken hala belirsizliklerle dolu biriyle evlilik hayali kurmak seni duygusal ve maddi olarak yorabilir; bu yüzden bazen en mantıklısı, henüz oyun başlamadan masadan kalkıp kendi yoluna bakmaktır.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 678 cevap paylaştı.
1 ayEvlenince de ailesi ile mi yaşayacaksınız? Birlikte yaşayacaksanız olmaz. Kirada duracaksanız olabilir belki ama çocuk olduğunda sen bir süre çalışamazsın çocuk sütten kesilene kadar. Ondan sonra senin annen veya onun annesi çocuğa bakarım diyorsa ancak öyle olur veya bakıcıya para verecek potansiyel var mı aileler bakmazsa? Yani sen de çalışacaksan o sırada cinler periler mi bakacak çocuğa? Hepsini geçtim. Bu yaşa kadar herhangi bir birikimi olmayan erkek sorumsuzdur. Sorumsuz birinden de koca olmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ay35 inden sonra erkekte aydınlanma oluyor :) Öyle çok aşk sevgi sevdalısı olmuyorlar maalesef. Bunun nedeni de o yaşa kadar çok hayal kırıklığı yaşamaları. O yüzden yönlendirebilecekleri ve onun sözünden çıkmayacak kendinden küçük birine yöneliyorlar. Böylece tekrar üzülmek yok.
Senin çalışmanı istemesi de anormal bir durum değil aslında. Gayet dürüst davranmış. Ama dikte edemez. Bu ekonomik koşullarda evdeki herkes çalışacak. Başka türlü geçinilmiyor. Ama erkeğin özellikle 35 ini geçmiş bir erkeğin daha fazla birikim yapmasını bekleriz çünkü sana göre 15 sene daha fazla çalışmış olması lazım. Kazandığı paraları ne yapmış. Benim kafamı kurcalayan taraf bu. O kadar sene boş mu kalmış? Kötü bir alışkanlığı filan mı var..Yoksa beraber çalışmak, evin ekonomisine ikinizin de katkı sağlamasında bir sakınca yok. Sadece istemediğin bir şeyi daha şimdiden sana yaptırmaya kalkıyorsa seni deniyor. Sınırlarını test ediyor. Sınırlarını ihlal etmesine izin verme.
10 Yorumla
1 ayburada benim takıldığım şey ne yaşınız ne ilişkiniz ne de geleceğiniz. 37 yaşında adam nasıl birikimi olmaz, ayrı evde oturmaz, bir aracı olmaz? Hadi varsa eğer babasının arabasını ortak kullansınlar diyelim, ömrünü yarılamış bir adam nasıl bireysel bir adım atamamış durum o kadar mı vahim?
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. Olmaz bacım. İlk lafından "sen çalış" diyen heriften koca olmaz. Olmazzz. Yaş farkı zaten arşta. 37 yaşına gelip büyük bir felaket yaşamadıysa ve ailesiyle yaşıyorsa da birikimi olmalıydı bir şekilde. Olmaz. Kendini yırtar, heba edersin. Sonra gene sen suçlu olursun en ufak şeyde. Abla tavsiyesi, bırak
31 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 ay15 yaş büyük olmasından ziyade adamin bir birikiminin olmaması sorun bence. O yaşa kadar ne yaptı? Neden ev , araba almadi birikim yapmadı. Neyse ki halime şükür ediyorum bu tarz şeyler duyunca. 2 yıl daha bekar kalabilirim 😅 37 yaşında evlenirim 🙂
12 Yorumla- 27 gü
Ne oldu ayrildiniz mi? Gelismeleri merak ediyorum. Cocugu aldirmissin. Ondan hamileydin sanirim. Sizin evlilik isi olmaz gibime geliyor
Soran27 güevet ondan hamileydim aldırdım ne yapacağımı bilmiyorum evlenmek istiyor benimle ama benim kafam çok karışık kız kardeşi de bizimle yaşayacakmış ve elimizde hiçbir halt yok
Aşk İlişkileri konusunda 499 cevap paylaştı. yaş farkının bi önemi yok, bu sizin aranızdaki diyalog. Anlaşabiliyorsanız sorun yok. 37 yaşına kadar hiç bir birikim yapmamış olması epey olumsuz bir yön ama. Evet günümüz şartlarında birikim yapmak kolay değil ama bu kadar "hiç bir şey" yapmamak da biraz sorumsuz olduğunun göstergesi.
10 Yorumla
1 ayDinleyecek misin bizi ki soruyorsun bunu sen burada? Ayrıl ondan ne işin var baban yaşında adamla ya , daha 22 yaşındasın kızım uzak dur o adamdan , adam olsa kızı yaşında biriyle olmaz zaten, bak aklın başına geç gelir bi halta yaramaz. Gencecik kızsın gencecik delikanlılar dururken niye baban yaşındaki bir adam? Biliyorum dinlemeyeceksin ama bir umuttur yaşamak diyor konuyu burada kapatmak istiyorum.
11 Yorumla- 1 ay
Adam malı satın alayım da, o bana paramı geri öder kafasında haberin olsun. sana ne gözle bakın ne şekilde değer verdiğine bak hele ya! İnşallah dediğimi geç olmadan anlarsın.
- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 ay15 yaş çok ciddi bir fark yani bu bile başlı başına olumsuz olması için geçerli bir sebepken başka olumsuz olması için gerekçelerde var.
37 yaşındaki bir adamın bu yaşa kadar bir maddi birikimi, ailesiyle yaşamasına rağmen evi vs yoksa o kişide bir sorun vardır yani belli ki bulduğunu bulduğu gibi yiyen birisi ve o tarz insandan da eş olmaz.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 935 cevap paylaştı.
1 ayŞu olgun erkek merakınız ne zaman sona erecek? Kazık kadar herif yeğeni yaşında kıza göz koyuyor. Neden kendi yaşıtına bakmıyor? Çünkü sen onun için çıtır taze et parçasısın. Sen de 30 unu geçince daha küçüklere ilgi duyacak. Şu adamlara evet diyerek gereken cesareti sizin gibiler veriyor. O yaştaki adam aşk sevgi için değil pazardan taze mal peşimde gibidir
00 Yorumla
1 ayWalla o şanslı erkek ben olmak isterdim ne yalan söyleyeyim ayrıca aynı durumda ben bir tık yukaridatim kazanç ve gelecek sunma anlamında ne kadar zamandır tanıyorsun mutlu olabileceğini hissediyorsan kör kuyudan atlamadan önce gene biraz düşünmek lazım derim
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 801 cevap paylaştı.
1 ayŞimdiden bunların hesabını yapıyor ve bunları senden istiyorsa durum pek iç açıcı değil. Tabiki hayat müşterek zor bir zamandayiz. Ama bu söylemleri kendini garantilemek için. Ben kendime güvenmiyorum sende güvenme demek. Ne olursa olsun ben sana bakarım diyebilir. Bu yaşına kadr bsy yaoamamis bu yaştan sonra da zor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 ayHayat müşterektir. evlendikten sonra birlikte çalışma gayet normal bir şey... yaş farkı ile ilgili sıkıntı şöyle olabilir.. 22 yaşında olduğunuz için zamanla geliştiğinizde ve fikirleriniz değiştiğinde aradaki farklar açılabilir.. ya da hiç olmaz.. onu biz bilemeyiz. Ama şunu net biliyorum 22 yaşındaki bir kafayla 30 veya 40 yaşındaki kafa aynı olmuyor :)
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 966 cevap paylaştı.
1 ayTrol soru madem bu soruyu soracaktın niye anonim olarak sordun soruyu normalden neden sormadın bir 37 yaşında adamın 22 yaşında kızla veya tersi 22 yaşında kızın 37 yaşında adamla ne işi olur iki bu zamana kadar nasıl kendi evi olmaz banka da parası olmaz bir miktar ya da ikinci el bile nasıl arabası olmaz her şeyi genel değerlendir sonra bu soruyu paylaş tamamen konu başından sonuna kadar hatalı
04 Yorumla- 1 ay
Ev almak kolay mı bu zamanda o kadar soruyorum
- 1 ay
@Birhayalinpeşinde02 adamın yaşı 37 eskiden pahalılık mı vardı
- 1 ay
Eskiden derken adam 2. dünya savaşını görmüş gibi bahsediyorsun. bu yaş farkına bende karşıyım ama adam üniyi 22-23 de bitirse askerlik şu bu derken iş hayatına atılması 25 yaşını anca bulur. Ortalama bir insanın dedesinden ya da babasından gelecek toplu bir gelir -miras vb- yoksa 12 yılda çalışarak ev alabilmesi ütopyadır... Sanırım hayatın içine tam anlamıyla atılmadığınız için size bazı şeyler çocuk oyuncağı geliyor...
- 1 ay
@Birhayalinpeşinde02 benim babam annem üniversite mi okudu biz kaçıncıya ev değiştiriyoruz 4 mü oldu 5 mi artık sayamıyorum bize de miras kalmadı valla onun kendi bileceği iş umrumda değil o da adam olsaymış ayrıca zaten yaştan yatıyor her şey kendi akranlarıyla takılsın
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Genelde böyle ilişkilerde zarar potansiyeli sende olur çünkü onun her daim genç tutkulu birisi hoşuna gider gururunu okşar. Ama ben sakınca görmüyorum eskilerde bakıyosun 15 20 yaşa kadar farklarla evlenmiş ninelerimiz dedelerimiz gayette tutunmuşlar birbirlerine. Olabilecek tek sorun erkeğin performansının belli bir yerden sonra tekleyecek olması onun dışında harika.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Olmaz o is zahmetli olur olursa da tabi katlanabilirsen yatakta da tatmin yok diyorsun bir iliskiyi ayakta tutan iyi bir sekstir aynı zamanda tüm olumsuzluklara rağmen o da yok diyorsun yaşın genç beklentilerin yüksek olacak haliyle bu şekilde senin beklentilerine cevap veremez veremeyince de şeytana uyar tatmini başka kollarda ararsın onun için hiç kalkışma derim
00 Yorumla
1 ayMerhaba, yaş farkı çok fazla, çok değil 3-5 sene bile olmadan aranızdaki sorunlar ortada aşk meşk bırakmaz. Sadece aşkla evlilik olmaz, hele de cinsel sorunlar varken. Evliliğin yüzde sekseni yatak odasıdır, orada tatmin olan ciftler her türlü sorunu çözebilir ya da görmezden gelebilir, ama yatak odasında mutsuz olanlar en küçük sorunu dahi devasa hale getirirler
01 Yorumla- 1 ay
Başlık parası mı?
Gizli Üye(18-24)1 ayAçıkçası 40 yaşına kadar gelmiş evi olmayan birisi ile evlenmemeli birde maasida çok iyi değil ise cubku bunun kirası var kiralar aşırı yüksek maaşı iyi olsa idi sende çalışıp alırdınız ama hayır birde 22 yaşında isin 37 yaşındaki adam sana aşırı büyük bence hiç olmaz zaten ki genceciksin evlenmek için acele etme bence ya
02 Yorumla
Cevap sahibi27 güHeh bak çok geçmiş olsun bak iyi tarafından bak evlense idin daha da kötü olacaktık direkten dönmüşsün yani
Soran27 güayrılmam gerekiyor dimi bana bunları yaşatan birisinden ne yapacağımı ne hissettiğimi bile bilmiyorum her duygum birbirine girdi
Gizli Üye(18-24)1 ayHem aranızdaki yaş farkı çok fazla hem de o yaşa kadar neredeyse hiçbir şey kazanamamış, bu ayıp bir şey değil tabii ki herkesin hayat koşulları ve hayattan beklentileri farklı. Ama sen 22 yaşındaki birisi olarak onun yaşına gelene kadar çok daha fazla birikim yapabilirsin, o zaman da o adam senin dengin olmaz.
10 Yorumla
1 ay22 yaşındasın ve 37 yaşında biri ile berabersin… Adam 37 yaşında bir baltaya sap olamamış…Meslek yok diyorsun, birikim yok diyorsun üstelik sana ömür boyu çalışmaktan vs bahsetmiş hadi istersen çalışırsın bu mesele değil ama bence yol yakınken dön güzelim kendini ziyan etme böyle adamla ömür geçmez…
41 Yorumla- 1 ay
Bunların çogu trol soru boş ver 😃
Gizli Üye(25-29)1 ayMadem evlilik istiyorsun gel 31 yaşındayım benimle evlen 120 milyar maaşım var evim arabam yok ama Allah nasip ederse 3 yıl içinde hepsini alırız zaten birkaç ay sonra araba alacağım Bu arada modern bir erkeğim yani çok kıskanç değilim hayatı deli dolu sınırsızca ve özgürce yaşamak isteyen bir erkeğim niyetim ciddi ilişkidir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Senin ilgi alanların onun ilgisini çekmez, yapmak istediklerine enerjisi yetmez. Hep veren taraf olursun. Bir iki seneye genç bir yaşlı gibi takılırsın. Herkes tercihlerinin bedelini öder.
21 Yorumla- 1 ay
Sonu pişmanlıktan başka bişey değildir
Açıkçası hassas bir konu. Ama şunu söylemek isterim gerçekten niyeti ciddiyse kullanmak değil de evlenmek istiyorsa değer veriyorsa olur. Onun dışında dikkatli olmanı tavsiye ederim. Hayat hep güzellikler getirsin💐
00 Yorumla
1 ayYani yaş dısında digerleri bana anormal gibi gelmedi sonucta adam zengin olduğu zmn iflas edebilir veya isini kaybedebilir cunku bunu kesinligi yok adamın batıp batmayacagının ama 37 yasındaki bi adamlada olmazsın asırı yas farkı var
00 Yorumla😡😡😡Özellikle dikkat çeksin diye yazıyorum😡1... maddi durum berbat.
2.15 yıl sonra sen 37 onun yaşı 53 eee hers6e geçtik özel hayat var kiskanacak ki haklı sana yetemeyecek.
3... Sen caliş o neyse ya..
Ne halin varsa gör.😡😡01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayYaş farkı değil de böyle bir zihniyetle asla yaşayamam. 37 yaşına gelmişsin tek dikili ağacın yok. Ya hamile kalırsan? Hamile hamile çalışıcak mısın? Hem niye düğün yapmıyayım? 37 yaşına kadar birikim yapamamış birisi annesiyle yaşamaya devam etsin, ben olsam isteklerimden vazgeçmem.
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayHayrına mı evleniyorsan koca adamla 40 yaşına girince başlar andropoz stresi 🤨 zengin desen zengin değil genç desen genç değil 22 yaşında seni bulmuş hala çalışıcan diyor. Ele hemen baban yaşında adam
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı.
1 ayYaşlıysa oluyosun bari paralı yaşlıyla ol genç değil parası yok ailesiyle yaşıyor ee ne * yaradı.
21 Yorumla- 1 ay
S***k**me
Bebeğim durumunuzda bir tane bile + bir şey yok. Lütfen kendi değerinin farkında ol. Ortada aşkta yok
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı. Şuanlık mantıklı gelse bile, bu ilişkiyi yürütemezsiniz. En az 2 bilemedin 3 seneye boşanırsınız. Yol yakınken vazgeç. Temeli sağlam bir ilişki değil bu.
00 Yorumla
1 ayAile yapısı senin ailene uyuyorsa, sana değer veriyorsa, birbirinizi de seviyorsanız sorun olmaz. Yarın bir gün zengin biriyle evlendiğinde mutlu olacağının garantisi yoktur.
00 Yorumla
1 aySorun sadece işi mi? Kaç yaşında adam gencecik kızsın ne işin var bir sübyancıyla? Kaç yaşında ne evi ne arabası ne bir birikimi var boş gezenin boş kalfası kendi hayatına bir şey katamayan adamın sana ne katmasını bekliyorsun? Bu kadar süre evlenmeyen ve bu kadar hiç olan bir adamdan beklentin olması bile saçma arkadaşım
05 Yorumla- 1 ay
- 1 ay
Herkes tutturmuş bu yaşa kadar neden birikim Yapmadı derdine düşmüş Hiç kimse kimsenin ne yaşadığını bilmez İnsanlar birilerini yargılamayı çok seviyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Adam 37 yaşında ailesiyle yaşıyor ne bir birikimi var ne düzgün bir işi. Bu adamı çok mu aradın kızım sen? Birde ailesiyle yasayamayi düşünüyorsun. hoş geldin hizmetçi 🤣🤣🤣🤣
01 Yorumla
1 ayYaşı kenara bırakıyorum çalışma hayatı önemli cinsellik önemli sen 29 adam 45 olsa olur derim de sen daha çok gençsin 5 sene sonra daha farklı bakmaya başlayacaksın hayata ekonomik yönden erken yaşlarda mücadeleye başlamanız daha yıpratıcı olur ilişkide sen biraz daha bekle acele etme.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 aySen bununla niye evlenmek istiyorsun anlamadım.
Para yok performans yok
Sen buna bir şekilde aşık olduğunu sanıyorsun
Ama o da 3 5 sene sonra onum da aşk olmadığını anlarsın00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 558 cevap paylaştı.
1 ay
00 Yorumla
1 ayKızım bulmuş adam senin gibi genç malı çalıştırcak seni evlilik ayağına da her gün skicek en iyisi ayrıl git kendin calis kendi maaşını çıkar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 572 cevap paylaştı.
1 ayEvlilik zaten özünde ekonomik bir anlaşmadır. Bu kadar kaygılı pimpirikli bir evlilik ortağına cidden gerek yok.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Bu zamanda mutlu evlilik diye bir şey yok ki. Bak mahkemeler boşanma davaları ile dolu. Kimse evlenmiyor artık. Bi sevgili artı cinsel ilişki tamam hayat böyle artık
12 Yorumla- 1 ay
Evet ama dinimizde bu büyük bir günah evl, ilik dışı ilişki farkında mısınız
- 1 ay
@Birhayalinpeşinde02 orası doğru tâbi ama zaman artık böyle maalesef
1 ay37 yaşında ve bir dikili ağacı yok kendine hayrı yok sana nasıl olacak
20 Yorumla
1 ayGüncellemeye yorum yapıyorum üzgünüm olmaz aklım başkasında kalır, çok net.
21 Yorumla- 1 ay
Aldatınca anlar
1 ayEvlilik sevgiyle başlar ama yük paylaşımıyla yürür.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 ay37 yaşına kadar birikimi yokk Arabası yok hedefi olmamış insanla OLMAZZZZ seni elde etmek içn yaparız ederiz demiştir durduk yere başını yakma
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 ayOlur dostoyevski ile Anna dostoyevski arasında 20 yaş vardı. Evlendiler mutlu oldular. Siz de evlenin çoluk çocuk yapın
00 Yorumla
1 aySeviyorsan anlasabiliyorsan ve gayet uyumluysa tenler olur birde zenginse eniste hah o zaman tamam oldu birakma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 354 cevap paylaştı.
1 ayAdam amcamla yaşıt yav Muhammed aşkı için siz hayatı boyunca hiçbir şey becerememiş aile parasına bakan zırtolarla ne işiniz var
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 329 cevap paylaştı. Yasin daha küçük gel cebini garanti eden ya da simdilik etmiş biri ile evlilik düşün bu sekilde sıkıntı gibi duruyoo
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayBaşlık paran var mı derken sen doğulu musun 37 yaşında kendine ait bir arabası evi olsun beklerim mesleği bile garanti değil diyorsun gerçekten çalışkan biriyse olabilir diğer türlü çok zor aranızda eğitim seviyesi farkı var mı ne mezunusunuz
01 Yorumla- 1 ay
Kanka araba mümkünde sence gerçekten bir erkek 37 yaşına kadar miras ya da başka bir şey yoksa, 0 dan ev alabilir mi o kadar kolay mı anne-baba ya da dedelerden kalan bir şey yoksa ev almak bana mantıklı bir cevap ver
Gizli Üye(36-45)1 ayNeyine katlanacasin. Ne yatağı iyi. Ne maddi durumu. bu yazdıklarını açık açık söylüyorsa sen kabul ettin demek için söylüyorki ilerde problem cikarma. ne zamandir birlikte siniz. adam belki evli sen evllilik istemese diye öyle yapıyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 ay22 yaşında ne evliliği ya? Otur oturduğun yerde. 👍 bi yaşın 28 e gelsin sonra evlenirsin daha iyi , daha doğru kararlar verirsin o yaşta 👍
02 Yorumla- 1 ay
@26Vakit26 hemen olmuyor ki o işler. Bir sürü pürüzler çıkıyor. 1 - 2 sene de öyle geçiyor 👍
1 ayOnun amacı evlilik değildir zaten sen soğuyup ayrıl diye mesaj veriyor yavaştan bir süre sonra biter
01 Yorumla- 1 ay
Yatakda da yürümüyorsa çok yürümez ilişkimiz
- Aşk İlişkileri konusunda 14,4b cevap paylaştı.
1 ayÇok iyi olur ama her gün sorma yoksa tüm site beddua edecek
01 Yorumla
Soran1 aydimi bak sen farketmişsin 😔😔
Bu hayatta kendine yapabileceğin en büyük kötülüğü düşünüyorsun.
10 YorumlaO yaşa gelio herhangi bir birikimi olmayan adamdan ne köy olur ne kasaba.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 356 cevap paylaştı.
1 ayUzak dur, devam etmek ve evlenmek yapacağın en büyük yanlış olur.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 634 cevap paylaştı. Seni damizlik gibi kullanip parani yiyecek yikilmaya yer ariyo
10 Yorumla- Devamını Gör (151)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer