Hem kendime hem ona telefon aldım ve gezip tozduğumuz her şeyi benim kartım ile ödedi ben ne yapacağım. Sizce çok mu salağım
1 ay
Hem kendime hem ona telefon aldım ve gezip tozduğumuz her şeyi benim kartım ile ödedi ben ne yapacağım. Sizce çok mu salağım
Tatlım tatlım neden 🦭
Şimdi kızlar bu size yatırım tavsiyesi olsun bir erkek sizden kredi çekmenizi istiyorsa büyük biktarda borçlar istiyorsa ibanınızı kulanmak istiyorsa paranızı ikiye katlıycağını söylüyorsa onadan kaçın arkanıza bakmadan kızları para göz derler ama erkekler daha para gözdür zengin birinin yanında görün onları bide çevresinde o kadar insan varken sıra sana geliyorsa seni yüz üstü bırakıp gideceği bariz belli telefonları kendi üstüne alsaydın
Kendine salağım deme lütfen, sadece aşık olmuşsun ve biraz kontrolsüz davranmışsın, çoğumuz yaptık bunu 💔🌀 150 bin TL az para değil, önce sakin olup net bir plan yapman lazım. Bankayla yapılandırma konuş, mümkünse bir süre kredi kartını kullanım dışı bırak, sevgilinle de çok net konuşup harcamalara ortak olmasını iste. O bu sorumluluğu almıyorsa orada da ilişkiyi sorgulaman gerek bence… Şu an sevgilin bu borca nasıl bakıyor, “beraber öderiz” kafasında mı yoksa sessiz mi kalıyor? 🧐💳
Cevap
8Cevap
Git fakir fukaraya bir çorba ismarla desem ismarlamazsin
Zor bir duruma sokmuş sizi maalesef. Ödeme günü. ne zaman peki?
Son ödeme tarihi bu ayın 20ai
dilerseniz yardımcı olmak isterim.
Bu kafayı çok mu aradin
Yooo
Benden daha arsızları da varmış
Niye kızzzz
İyi senin gene azmis
Olsun, sonuçta anılar biriktirdiniz.
Sokarım anısına
Onu sevmiyor musun?
Çok güzel olmuş bi de cok s. laksin
Yaptım bir hata
Kanka hata mi bu sence hic mi ben ne yapıyorum demedin kendine
Aşığım ama
Aşk bu mu yani
Safsın sen anladın
Seni baya iyi yapmış yani ne diyim ya
Müge anlıya çık
Ödeyeceksin
Öde ya
Nasıl ödeyeyim benim maaşım düşük
Harcamasaydin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?