Sevgilimle yaptığımız harcamalar yüzünden 150 bin TL kredi kartı borcuna girdim, şimdi ne yapacağım?

Hem kendime hem ona telefon aldım ve gezip tozduğumuz her şeyi benim kartım ile ödedi ben ne yapacağım. Sizce çok mu salağım

Sevgilimle yaptığımız harcamalar yüzünden 150 bin TL kredi kartı borcuna girdim, şimdi ne yapacağım?
Cevapla