Kredi kartımdan aidat masrafi 1100 tl cekmisler. Nerye sikayet etmem lazim ne yapmam lazim?

2 ay önce kredi kartı çıkardım.
bugün bir baktım bin yüz lira para kesmişler. benden bankayı aradım, itiraz ettim. hiçbir şey yapmadılar garanti bankası. böyle bir durumda ne yapmam lazım arkadaşlar? lütfen yardımcı olur musunuz
Güncellemeler
7 ay
ayrıca kredi kartının bin yüz lira borcu kaldı. onu da ödemezsem ne olur
Kredi kartımdan aidat masrafi 1100 tl cekmisler. Nerye sikayet etmem lazim ne yapmam lazim?
Cevapla