Sevgilimin arkadaşı da serpme kahvaltıdan yiyince ek ücret isteyince ödememekle yanlış mı yaptım?

Sevgilimle bir yerde yemek yemek istemiştim oturduk, sonra serpme kahvaltı söyledik 2 kişilik sonra da sevgilimin arkadaşı geldi oturdular konuştular, arkadaşı kahvaltılıktan yedi diye serpme kahvaltının fiyatını yükselttiler yani anlamıyorum biz iki kişilik söyledik zaten, biri bundan yiyince niye fiyat yükseltiyorlar ki saçmalık... Her neyse sadece iki kişilik normal kahvaltı parasını ödedim, geri kalanını vermedim, yaptıkları üçkâğıtçılık çünkü... Doğru yapmış mıyım?

Sevgilimin arkadaşı da serpme kahvaltıdan yiyince ek ücret isteyince ödememekle yanlış mı yaptım?
Cevapla