Kimseye bağlanamıyorum, sevgili yapamıyorum, sorun bende mi yoksa onlarda mı?

Sorun bende mi onlarda mı her şeye bir kulp mu takıyorum sevmeyi mi bilmiyorum, çok kişiyle konuşuyorum ama hiçbirine bağlanmıyorum sevmiyorum
Kimseye bağlanamıyorum, sevgili yapamıyorum, sorun bende mi yoksa onlarda mı?
Cevapla