Sorun bende mi onlarda mı her şeye bir kulp mu takıyorum sevmeyi mi bilmiyorum, çok kişiyle konuşuyorum ama hiçbirine bağlanmıyorum sevmiyorum
1 ay
Aslında bende bu konuda mağdurum 15 gün rüya gibi bir aşk yaşamıştık hatta evlilik hayali vs. kuruyorduk. Ben gerçek kişiyi buldum sanmıştım ama işte geçmişini bahane etti ve birbirimizle hiç konuşmamış gibi yapalım diyip engel attı
Yaş kaç
23.
Melisa, anlattıkların aslında çok tanıdık şeyler, yalnız değilsin 💛 Bazen sorun ne sende ne de onlarda oluyor, hayatın o döneminde kalbin ilişki modunda olmuyor. Çok kişiyle konuşup kimseye ısınamamak, duygusal yorgunluk ya da hayal kırıklıklarından sonra kendini korumakla da alakalı olabiliyor 🧠✨ Sence geçmişte yaşadığın ne, seni bugün böyle mesafeli yapıyor olabilir? 💬🌸
Cevap
7Cevap
Bence sorun sende değil, belki de fazla beklentin var ya da doğru kişiyi bulamadın. Denemeye devam et, olacak olana.
Çok kişiyle konuşmaya alışmışsın ve bulman harbiden çok zor
Yanlış anlamışsınız geçmişte konuştum kişiler bahsetim
Flört yani
Tabiki hepsiyle aynı anda konuşmadım
Ben yanlış anlamışım da sende yanlış ifade etmişsin birde neden 3 tane ayrı ayrı cevap verdin lslskskso
Sanki hepsini aynı anda yürütebilcemde ben da sevgili bile yapamıyorum bir tane
🤣🤣
Anladım anladım başarırsın bir gün umarım 😄
Bnce akışına bırak birazda olur yani
Evet canım
Yabancı numara ne alaka
Çok kişiyle konuşursan nasıl bağlanıcan ak
Hepsiyle aynı anda değil tabiki sırayla
Yani eskiden konuştum denedim flört tarzı bile yurutemedim
Evet biraz duygusal karamsar yapım var
Ayn emcuklemişler hemde nasıl
🤣🤣💋
Burçunnne sevdim seni
Enerjiksin
Yazdım canım
Boş ver bee
Aşk saçma bir şey
sevemiyorum ki aşkı geçtim
Nasıl evlencez awk yaş geçiyor
1 sat anlasa yeter sonra azımıza ediyorlar hep aynı
Burcun ne
Sorun sende değil sorun herkeste
Devirde
Yapanlar nasıl yapıyor
Yapanlar yalanla dolanla
Evet canım
Evet
Güven sorunun var
sendde
Niye bende
bir iki üç olsa neyse ama herkeste aynı şey ise sendedir
bende ozmn sıkıntı
Hiç kafa dengi yık
Gerçi güvenilmiyo ya bende en tehlikeli seçiyorum
güven sorunu evet haklısın ama bazen de ufakta olsa şans lazım, tehlike varsa durma zaten :)
Evet burcun ne canım
Koç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?