İs yerinde kimseye kötülüğüm yok ama sevilmiyorum ben gelince kalkip gidiyorlar kimse konusmuyor cok üzülüyorum ne yapabilirim?

İse gelmesem kimse beni arayıp sormuyor psikolojik olarak beni çok yıprattı bu süreç ne yapabilirim

İs yerinde kimseye kötülüğüm yok ama sevilmiyorum ben gelince kalkip gidiyorlar kimse konusmuyor cok üzülüyorum ne yapabilirim?
Cevapla