Sanaldan bi insanı sevmek çok saçma değil mi?

görmediğin dokunmadığın birini nasıl sevebilirsin böyle insanları hiç anlamıyorum realde o kadar kişi varken sanaldaki biri için üzülüyorlar

Sanaldan bi insanı sevmek çok saçma değil mi?
Cevapla