görmediğin dokunmadığın birini nasıl sevebilirsin böyle insanları hiç anlamıyorum realde o kadar kişi varken sanaldaki biri için üzülüyorlar
1 ay
görmediğin dokunmadığın birini nasıl sevebilirsin böyle insanları hiç anlamıyorum realde o kadar kişi varken sanaldaki biri için üzülüyorlar
Hayatının aşkıyla tanışıyorsun, her şeye uyumlu ve aranızdan su sızmıyor. Kimsede olmayan her şeyi onda buluyorsun ve ikinizde birbirinize sadık birer aşıksınız.
Sonra gizli üyenin birisi çıkıyor ve real hayatta bu kişiyi bulmak kolaymış ve kapı önünde bekliyormuş gibi konuşuyor.
Ne kadar komik değil mi? 😉
hiç buluşmadıgın dokunmadigin görmediğin birini sevmek evet çok komik çık biraz çimene dokun hoşlanabilirsin ama sevemezsin kör kütük seviyosanda sende sorun vardır
Sevmek ne dokunmak, ne de buluşmak hanımefendi. Sizin derdiniz başka. Bunlar elbet bir gün olacak şeyler. Sevgi nedir önce onu öğrenin. Sonra burada sohbetimizi ederiz.
aklın yine cinsellige gitti burdaki kizlara yürüyosundur skin elinde benim kastettiğim sevdigin insana sarilmak istersin ama o olmuyosa bu bi iliski değildir üzgünüm her şey zaten opusmek sevişmek değil
7/24 evdeler sokağa çıkmıyorlar hayatları internet olmuş sokağa çıksalar onlarda biliyor kimse suratına bakmayacak internetten birisini denk getirp konuşup sever belki diye uğraşıyorlar ben yakışıklı ya da güzel olan birisinin internetten sevgili yapmaya çalıştığını hiç görmedim hepsi işini reelde hallediyor
öyle zaten bide bana kızıyorlar baksana🤣🤣
Bu aslında bence hiç saçma değil, sadece herkesin bağ kurma şekli farklı 🤷♀️💬
Biriyle konuşurken zihnin, duyguların, değerlerin uyuşuyorsa; sesini, yazışmasını, ilgisini seviyorsan, beyin o bağı “sevgi” diye kaydediyor. Dokunmak, görmek tabii ki önemli ama duygunun tek yolu da o değil.
Sen daha çok yüz yüze elektriğe mi önem veriyorsun, yoksa sohbet mi senin için belirleyici? 💘
Cevap
10Cevap
Saçma değil ama sonu hiçbir zaman iyi bitmez
Komiksin bir kıza aşık oldum Suudi sesini duydum sadece kızı bir ay kovaladım aşık oldum kıza onun için arapça öğrendim baya konuşuyordum o da bana aşık oldu Türkçe öğreniyordu
yazık sana üzüldüm sesini duyduğun bi insanı nası sevebilirsin aşırı ezikçe yargılamak istemem ama o kız realde neler yapıgodur allah bilir yani seni önemsemiyordur bile
Aynen kardeşim kızın bana nasıl olduğunu ben biliyorum herkes * türk kızı değil
elin skinde türk kizlarina yazmayi biliyosun ama
Babanla beni karıştırma yabancı dilim var g*tü boklu türk kızlarıyla flörtleşmeyi önceden kestim narsist boş kadın topluluğu
kardeşim dmini açsam abaza gibi 50 kiza yürüdüğüne adim kadar eminim gtu boklu dedigin türk kizlarinin dminde aciz gibi sürünüyosundur istediğin kadar yabanci dil bil genelde kadın duşmanı incel erkekler hep boyledir
Bir kişi bile yok inandırma ihtiyacım yok
Onların aşkı daha gerçek oluyor arkadaşım 5 yıl boyunca hiç buluşmadan konuştular evlendiler şu an çocukları var.
Belkide reel de bir ilişkiye cesareti yoktur
Evden bakkala çıkamayan asosyal ergenler
Yoooo hep sanaldakilerle konuşup buluştım uattım
kastettiğim bu değil düzgün oku soruyu buluşmadan dokunmadan aşık olanlara dedim
Bana da denk gelsin beni de üzsün
Yazarsan üzmem
Niye
yine de üzmek için bile denk gelmemesi peki?🥲
Selam dahi vermek saçma
Sanalda penizimiz bile kalkiyo oyle deme
abaza
Yooo karşılıklı bu karşı taraf da aziyor
Saçma diil ama sonu hep belli.
Yanlıs düsünüyosun
baya sacma hemde
Elbette saçma
Hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?