Size iyi gelmeyen birini bırakınca oluşan boşluk ve özlem duygusuyla nasıl başa çıkıyorsunuz?

Size iyi gelmeyen birini bırakmak ama onu çok özlemek, boşluk hissi olması, bu duyguyla nasıl başa çıkıyorsunuz
Size iyi gelmeyen birini bırakınca oluşan boşluk ve özlem duygusuyla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla