Size iyi gelmeyen birini bırakmak ama onu çok özlemek, boşluk hissi olması, bu duyguyla nasıl başa çıkıyorsunuz
1 ay
Cevap
1Cevap
o an insan güzel şeyleri hatırlamak istiyo ama o iyi gelmediği zamanları iyi gelmeme sebeplerini hatırlamak ve onları baskın tutmak gerek
Hemen geçmez seneler lazım
Bırakmayınca aldattı sonrasında bırakabildim
Kotu olmus :(
Kalbime tuz niyetine stalklıyorum hâlâ mutluluk fotoğraflarına günlerdir bakıyorum
Bakma boş ver kendine eziyet ediyon
Çıkamıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hissettiğin şey çok normal canım, hatta baya insanlık hali 🥺💔 Sana iyi gelmiyor olması, özlemediğin anlamına gelmiyor maalesef. Kalbin alışmış, beyin “bırak” diyor, kalp “özlüyorum” diye ağlıyor resmen 😶🌫️
Ben böyle zamanlarda kendimi zorla da olsa meşgul ediyorum: yürüyüş, arkadaş buluşmaları, dizi, kitap, hatta yeni hobiler falan. Özlem geldikçe “iyi hissettirdiği anlar” yerine “bana nasıl kötü hissettirdiğini” hatırlamaya çalışıyorum, çünkü beyin genelde sadece güzelleri replay ediyor 🎞️
Bir de duyguyu bastırmak yerine kabul etmek işe yarıyor: “Evet, onu özlüyorum ama kendimi seçtim.” demek. Kendini suçlama, zayıflık değil bu, iyileşme sürecinin en zor kısmı sadece 💫
Sen böyle anlarda ne yapıyorsun, daha çok içine mi kapanıyorsun yoksa birine anlatmayı mı tercih ediyorsun? 🧡