sevgilimle bir aydır aramız limoni. aslında normal konuşuyoruz, aşkım, canım vesaire. ama eskisi kadar buluşmuyoruz, eskisi kadar telefonda konuşmuyoruz. çünkü en son bana dedi ki, "beni çok sıkıyorsun, çok darlıyorsun, boğuluyorum. sürekli telefonda konuşuyoruz, sürekli buluşuyoruz". benimle buluşmak istemiyor, görüşmek istemiyor, konuşmak istemiyor çok fazla. biz neredeyse iki haftada sadece bir kere buluştuk. onda da kırk beş dakika falan görüştük. o da benim zorlamamla oldu biraz. daha sonra ben onun istediği gibi olmaya başladım. onu sık sık aramadım, sık sık hesap sormadım. neredesin, ne yapıyorsun tarzı mesajlar atmadım. hatta o da dedi ki, böyle olunca seni daha çok seviyorum. sonra bir kere tartıştık. dedi ki, yine sıfırlandı bütün modum, enerjim. tekrardan onun istediği gibi oldum. ama geçen gün konuştum ben yapamıyorum böyle dedim. çünkü sen bana hiç ilgi göstermiyorsun, hiçbir sevgini göstermiyorsun. tarzı cümleler kurdum. yine aynı şeyleri söyledi. ne isterse onu yaptım. sürekli hediyelere boğdum onu, borcunu kapattım durumu yok diye. gün içinde de hiçbir şekilde konuşmuyoruz sadece günaydın, ne yapıyorsun, bu kadar. şimdi okulum bitecek diye de dedi ki sen gitmeden ev tutalım birbirimizi görmüş oluruz ben de işe gireceğim sen de yanıma gelir gidersin vakit geçiririz öyle dedi. bu çocuk ne istiyor?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer