Neden. bu kadar şanssızım?

Aq hayatı hiçbir şeyde yüzüm gülmedi. Ne sevgilim var. Ne işim, ne planım, ne kariyerim hiçbir skim yok. Sadece 4 kere sevgilim oldu hiçiri de 3 aydan uzun sürmedi. Ne arabam var, ne yakışıklıyım ne de 190 boyum var. Skmişim böyle hayatı. Bir şeyde şanslı olsaydım bari
Neden. bu kadar şanssızım?
Cevapla