Günde 50 defa seni seviyorum, seni özledim diyen adam gitti, en ufak şeyde beni boğuyorsun, bunaltıyorsun diyen adam geldi, ne yapacağım yardım edin lütfen
1 ay
Kısa sürede bu kadar değişim varsa, duygularınızı netleştirip sınırlar koyarak konuşmak en iyisi; bu yoğunluk bazen aşırı bir stres ya da kıskançlık işareti olabilir.
Konuşamıyoruz ki kendisi değişti çok artık onu aramaktan ilgi göstermekten vs hepsinden vazgeçecegim bakalım sonra ne olacak
Belli ki canın çok yanmış, hislerin cidden zorlayıcı şu an 🥺💔 Böyle ani değişimler insanın kafasını karıştırıyor, çok normal bu kadar üzülmen… Bu durum büyüden çok, duygusal yorgunluk, stres, tükenmişlik ya da bastırdığı başka sorunlara benziyor.
Sakin bir anda, suçlamadan “Eskiden böyleydin, şimdi böyle hissediyorum, ne oluyor, bana anlatır mısın?” diye sorup gerçekten dinlemen lazım. Gerekirse çift terapisi de düşünün bence. Şu an en önemlisi kendini suçlamaman. Sen ne hissediyorsun, içinde söyleyemediklerin neler? 🫶✨
Cevap
16Cevap
vardır illaki bişey durduk yere bunları demesi normal değil belkdie sen bişey yapmadığını düşünüyosundur ama aslınd ayapıyosundur
Aslında bir şey yapmıyorum sadece bana ilgi göstermediği için trip atıyorum oda triplerinle bunaltıyorsun beni diyo olay bu sanırım vazgeçecegim ondan
eee adam seviyorum diyomuş özledim diyomuş ilgileniyomuş zaten normaldede :)
Eskiden dedim ama eskiden öyleydi şimdi değişti en Ufak nazıma sinirle karşılık veriyor
Buyule alakası yok artık seni elde etti garanti görüyor erkekler öyle dir bişe yi elde ettikleri kendilerini salarlar ilgi alaka biter
Şerefsizler yani kısacası
Aynen evlenene kadar cacım cicim sonra ilgi sevgi biter
öyle bir adamı ne yaptım da kendimden soğuttum acaba diye sorduğunda cevabı bulabilirsin sonuca gidiş yolun yanlış
Soğutmadim o adam için her şeyi yaptım işsiz güçsüz biri iki yıldır evin yükü bende ve yaptığım tek şey o sıkıntıya gitmesin diye şikayet bile etmiyorum adam alışmış bu rahatlığa bir şey diyincde sinirleniyor
Hmmm gevşek biri yani
Belkide gerçekten bunaltıyorsun içinde biriktirdiklerini kusmaya baaşladı
Çünkü artık güzel bulmuyor ve aldatıyooorr. Hepsi aynı çünküüüü
İnanın bana aldatma yok yani sürekli evde telefonu sürekli masada elinde bile değil olsa bilirdim en kötü hissederdim ama baska bir şey bu beni hala çok seviyo
Kendini kandırma bacım. Aynısını yaşadım. Öyle saçma bir yerden yakaladım ki aklın durur
Anlatmak ister misiniz merak ettim belkide banada yol olur
Attım
Sorunlar vardır belki iş yerinde
Aldatıyor net bunlarda bahanesi 🤣
Ee adamı nasıl boğduysan artık
Çok mu ilgi gösteriyosun?
Evet onu bana göstermediği ilgiliyi ben gösteriyorum buda beni vok yörüyor
Abla lütfen, biraz kendini geri çek. Belki ilgiye boğuyorsun adamı ve bu da onu senden uzaklaştırıyor
Öyle aşırı ilgi göstermiyorum tabiki hadi ilgiden bunaldı diyelim neden en ufak şeyde sinirleniyor bana
Ah ah ablam, kendini geri çek
Nasıl
Ablam ilgini azalt
Bu saatten sonra azaltıcam artık bir gülümsemem için yakvaracak beni çoktan kaybetti ama ben direniyorum bitmemwis için
Eyvah Eyvah
Sıkılmış
Bence tatmin edemiyorsun
istersen kontrol ettirebiliriz
Nasıl
bir hoca var ona rica ederim kontrol eder yönlendiririm seni
Tamam çok iyi olurda ama ücret talep ediyorlar yüksek fiyatlı
bakım için ben konuşurum ücret almaz ama bişey varsa onun için ister
Bakım istiyorum sadeceee
Aldatıyor
Başka biri var
Büyü var
Nasıl anlarım peki
Kesin aldatıyor
Başka biri var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?