3 aydır atlatamıyorum her gün ölüp ölüp diriliyorum beni sevmeyen, istemeyen birine aşığım nasıl geçer bu acı 😔😔
1 ay
3 ay uzun bir süre, zaman akip geciyor.
Birazcık kendinize odaklanın. Kafanızı hep oraya takarsanız kolay geçmez.
Kendinisi asla eve kapamayın. Gezin, alısveris yapın size ne iyi gelirse onları yapın.
sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı yani
hizlica uzaklas, hic uzatma! gereksiz uzuntu. hic ihtiyacin yok. kendine sakin bahaneler uretme. sen degerlisin, zamaninda degerli. geeksiz yere kendini eksik hissetme. inan geciyor. kendine yatirim yapmaya devam et. yeteneklerini gelistir, psikolojini, duygu durumunu guclendir. kendini daha cok sev.
hatta onun acisindan da bakmayi dene. herkesin kendi hayati ve secimleri sonucta. empati yapmayi dene onunla. olmayinca olmuyor.
Şöyle düşün bir bakkala gittin diyelim sana istediğini vermedi ısrar eder misin? Bence etmezsin gururundan dolayı bana bakkal çok dersin çıkarsın oradan. Bunuda öyle düşün sana alternatif çok seni istemeyen yerde durmana gerek yok
Kalbin cidden çok yorulmuş hissediliyor, bunu okurken içim sıkıştı… 😔 Böyle tek taraflı aşk, insanın özgüvenini de enerjisini de sömürüyor resmen. Önce şunu bil: Bunun geçmesi zaman alıyor ama kesinlikle geçiyor, sen böyle kalmayacaksın. 💔➡️💪
Kendini suçlamadan, ondan gelecek bir şeyi beklemeden, hayatını doldurmaya odaklanman çok önemli. Yeni rutinler, yeni insanlar, küçük hedefler… Kalbin doldukça, o kişi yavaş yavaş silikleşiyor. Peki onu engellemeyi ya da uzaklaşmayı hiç düşündün mü, yoksa hâlâ iletişim var mı? 💬🩷
Cevap
9Cevap
Çok kötü bir hissiyat gerçekten. Öncelikle rabbim günlüne rahatlık verir inşallah. Açıkçası zor bir durum başka meşkale bulmanız lazım hanımefendi
Erkeklerin dünyasına hoş geldin...
Biz de seviyoruz ama karşılık gelmiyor... Görün bakın erkekler ne hissediyormuş.
Ben mutlu oldum, bunu tecrübe ettiğin için.
Ne saçmalıyorsun sen ya
Aşk acısı falan değil o. Bi tarafından element uydurma.
Düşünmeyi bırak fsrklı aktiviteler edin sosyalleş yani senin düşünmeni engelle
Bacım Allah yardımcın olsun
Sağ ol 😔
Üzülme be
Baskasina yaz
Psikolojiktir o.
zamanla gecer kalben unut
Niye oldun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?