Ya konuşması falan iyiye benziyordu, niyeti kötüye benzemiyordu ama tersledim. Evine davet etti gitmedim, gelemem dedim. Terslemekte de hata mı ettim bilmiyorum
1 ay
Ya konuşması falan iyiye benziyordu, niyeti kötüye benzemiyordu ama tersledim. Evine davet etti gitmedim, gelemem dedim. Terslemekte de hata mı ettim bilmiyorum
Tanışmak istedi ve evine davet etti, ve sen buna niyeti kötüye benzemiyordu diyorsun. Allah'ın sevgili kulusun, melekler koruyor seni farkında değilsin 🤣🤣 bu düşünce ve saflıkla dikkat et bence
Sokakta tanışmak normal, evine davet etmek bu kadar hızlıyken kesinlikle normal değil canım 😅 Niyeti kötü görünmese bile, senin içine sinmediyse orada bitmiştir konu. Güvende hissetmediğin yerde bulunmamak asla yanlış değil, terslemek filan da değil, sınırlarını korumak bu 💪 İçinde en ufak huzursuzluk oldu mu? Şu an dönüp bakınca hala doğru yaptığını hissediyor musun? 💭
Cevap
10Cevap
"Nereden baksan tutarsız, nereden baksan ahmakça" sözü bunun için söylenmiş sanırım.
Sokakta tanışmak isteyen erkek var bir de eve daveti reddetmek yanlış mıydı? diye soruyorsun.
Trollünüz bile saçma ya
Eve davet etmiş saçmalama tersliycen tabii önce bi oturun bi yerde yani
Niyeti kötüye benzemiyordu ama eve davet etmiş hmmmm 🤔
Sapık manyak mısın
Saf mısın
Escırtmusun ne evi yanı tanıdıgın biri delimisin
Kız napcan evde katil mi sapık mı belli değil
Konulu film fazla izleme
Evde çatır çatır skdkskdk
tabiki reddedeceksin
Tabi ki hata ettin
Fazla fantezi kurma
Doğru ev fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?