Yaşça büyük birinden tanışma teklifi aldım reddetmekle doğru mu yaptım yanlış mı sizce?

Ben lise sona gidiyorum. Tanışmak istedi biri ama 30 + olduğu belliydi. Bende reddettim. Rahatsız ettiğim için özür dilerim iyi günler diyip ayrıldı işte. Ara sıra görüyorum işte. Hani kötü bişeyini görmedim davranış olarak dışarıdan bakınca. Yaşıtlarım olan erkeklere bakıyorum çocuksu davranıyorlar, reddedince çoğuda çirkefleşiyor filan.
Serseri tipli biri değil dışarıda bakınca, kibar efendi birine benziyor ama yaş farkından dolayı reddettim. Sizce doğru olanı mı yaptım yanlış bir karar mıydı? Genelde yalnız vakit geçiriyor yanında kimseyi görmüyorum.

Yaşça büyük birinden tanışma teklifi aldım reddetmekle doğru mu yaptım yanlış mı sizce?
Cevapla