Ben sorun ederim. Çünkü küçük gibi görünse de insanı düşündürüyor.

Ben sorun ederim. Çünkü küçük gibi görünse de insanı düşündürüyor.

Karşı cinsin ise evet sorun ederim.
Beğenen parmaklarını ısırırım daha beğenemez 😂😂
Sevgilinin başkalarının fotoğraflarını beğenmesi bence de küçümsenecek bir şey değil, hislerini tetikliyorsa önemlidir 💔 Telefon ekranındaki o kalp işaretleri bazen kalbe diken gibi batıyor. Ben sınırları önceden konuşmaktan yanayım; “şu tarz beğeniler beni rahatsız ediyor” demek ilişkiyi netleştiriyor 💬 Sen sevgilinle bu konuyu hiç oturup açık açık konuştun mu, yoksa içinden mi yiyorsun kendini? 🥺
Cevap
26Cevap
Beğenemez.
Mikro aldatma buna deniyor ve ben gayet hak veriyorum niye beğeniyor anlamiyorum sorun ederim büyük sorun çıkarırım hemde
Elbette. Arkadaşı akrabası anlarim ama yabanci birilerinin fotoğrafını beğenmesinin amacını kabul edemem. Çok tiksindirici.
Ünlüyse sorun etmem ünlüler halka mal olmuş kişiler her erkek bir ünlüyü beğeniyor zaten ama ünsüzse sorun ederim
Dövülmeyi sorun etmiyorsa ben hiç sorun etmem beğenmesini 😂
Abuk sabuk pozları beğenirse ederim, gördüğü yetmezmiş gibi birde beğenecek parmağını kırarım 🙄
Yanlışlıkla beğenmiştir öperim elini kfkgkgm
sosyal medya kullanmayı bırakalı 4 yıl oldu onunda kullanmaması bana odaklanmasını isterim
Ederim tabikide başkasinin fotosunu vs hicbirseyi begenemez takiplesemez bile.
Ne haddine baska bir erkegin fotosunu beğenecek hayırdır yani
Çok fena sorun ederim
cevaplara göre ben alagavat oluyorum sanırım ama sosyal medyada bir fotoğrafı likelamak altında anlam aradığım bir şey değil. tanımadığı biriyle takipleşmesinden rahatsız olurum ama likelıyorssda skimden aşa kasımpaşa napiyim güvendikten sonra
Yarın 3 xper olurum size yazacam
Ben teşekkür ederim
Yazamadim sana sen beni takip etneyince
Eğer tanıdığı eski okul/sınıf arkadaşıysa sorun etmem ama tanımadığı ve sadece sosyal medyadan ekleştiği biriyse sorun ederim
@Normal483 kısmanmaz msn
Ben zaten kızlara o kadar derin baglnmadan iliski yaşıyorum. Kafasına göre takilmasi umrumda olmaz
nasıl fotoğraflar, ne kadar sıklıkla beğeniyor, hep aynı kişiye yönelik beğenimler mi oluyor vb. etkenlere göre değişir :a
Lezbiyen değilse hemcinslerinin fotolarını tabikide beğenebilir bunu neden problem yapayım
Sorun etmeyen ga. vattır.
Büyük sorun elleri kırılsın
Neyi beğendiğine bağlı
Tabii ki benim için bir sorundur
Tanıdığı ve benimde bildiğimse hayır etmem
Platonikler sorun değilde ulaşılabilecekler sorun.
Ederim niye beğensin ben varken
Ederim ben basit ilişkiler kurmam
Arkadaşı ya da akrabası değilse ederim
Ki beğendiğine göre
Ederim tabii ki.
Merhaba, ederdim tabiki, kim olduğu da önemli
Olm sen hayırdır lan derim 😂
begendikleriyle evlensin
Ederim. Arandığını düşünürüm.
Ederim tabiki beğenemez asla
Ederim tabi şaka mısın
Ederim.
Sorun ederim
Siz daha iyisini bilirsiniz
Baya sorun ederim
Ederim..
Hıhı kavga ederiz.
Hayir etmem
Ederim
Ederim
Ayrılırım
Ederim galiba
Ederim tabikide
sevgilim yokki keşke olsa
Ederim
Ederim
Site de bolca olan şeyler
Evet
Etmem
Nasil fotograf olduguna bagli
E yani
Ederim
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?