Konuştuğum kişiyle ciddiyiz ama ben yaşadığım şehirde hemşirelik okuyorum, o Ankara 'da tıp okuyor, birbirimizi çok seviyoruz ama ben kendimi küçük görüyorum bazen
1 ay
Cevap
7Cevap
İkinizde güzel bölümü var aynı sayılır birbirinizle bağı koparmassanız ciddi olabilirsiniz bu birazda size bağlı
Yaşlarınız kaç
O 20 ben 19 dershanede tanıştık çocukta bende utangaç efendi kişileriz sadece çevreden korkuyorum yinede
Ay ne güzel bayadır bribnizi tanyosnuz
Tavsye verim Dmden bi kaç
Beğeni attm
Gittigi yere kadar devam. Belki yurutebilirsiniz. Kendinize şans verin
Yakın olsa daha iyidi uzak biraz zor
Aynı sehirde yaşıyoruz sürekli gelip gidiyor akedemi olarak biraz içime dert olmuş
Ciddiyiz demeleri yok mu m k birde. Allahın ergenleri
İlk ilişkim 1 yılı bitirdik kötü bir niyetimiz yok neden böyle diyosun
Yakın zamanda ayrılacaksın ve bu yorumumu hatırlarsın
Niye
Malumun ilanı çünkü. Enerjisel
Yok abicim olmaz o iş bi yerde patlar
Neden
Tecrübeyle sabit. Öncelikle maddi zorluklar. Sonralıkla dokunsallık bi yerde sevginin en büyük temellerinden.
Maddi olarak ne alaka parası için sevmedim ki
Aynı şehirde yaşıyoruz sürekli görüşüyoruz ben az gidiyorum o sürekli geliyor tüm gün telefonu açık ve ortamci biri değil
Konu parasını sevmen değil. Üniversite okuyorsunuz temel ihtiyaçlarınız var. Bunun yanında birbirinize gitmeniz gelmeniz, evde değil kyk da oturuyorsanız kalacak yeriniz… Bunlar hep önemli husus. Gözardı edilemez
Nasıl yani bununla ne ilgisi var
Hayırlısı olur inşallah abicim
Ya birbirimizi çok seviyoruz ama ben kıskanıyorum sürekli yanımda olsun istiyorum kimseyle göz göze bile gelmesin istiyorum ona belli etmiyorum ama
Ben vazgeçtim olur sizin iş
Olur olmaz deme fikrini söyle bu çocuk bozulucaksa ben bitiricem
Ne seni tanıyorum ne çocuğu. Orasını ancak tanrı bilir. Ama ne sıkboğaz et ne gevşek bırak. Kıskan ama şiddetli kısıtlama.
Kaçamaklar olur belli etmezseniz yürür
Ben öyle biri değilim oda öyle değil zaten ama akedemik olarak biraz kendimi kötü hissediyorum
Orası üniversite herkes biraz değişir
Zaten senin işin daha zor
Hayır kaç kere gittim ortamını gördüm 1 2 arkadaşı tek var ortamci biri değil
Senin ortamın nasıl
Benim ortamım yokki kendi halinde biriyim
Yürüyen var mı
Hayır ben uzak duruyorum
3 ve 4 çok zorlayacak sizi
Daha yolun başındasınız çok sınanacaksınız
Yürümez
Yürür ama bni dinler sen dedijlerimi yaparsan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Uzaktan ama kalpten bağ varsa kesin yürür, hem de mis gibi yürür 💘✨ Sen hemşirelik, o tıp… İkiniz de sağlık için emek veriyorsunuz, bu inanılmaz kıymetli. Kendini küçük hissetmen çok üzücü geldi, çünkü hiç de öyle değilsin 🥺 Sen olmasan sistem yürümez, bunu asla unutma.
Onun yanında kendin gibi olabildiğin sürece, karşılıklı emek verdikçe mesafe falan hikâye. Peki o bu konuda sana ne hissettiriyor, seni yeterince değerli hissettiriyor mu? 💭💕