Yani bir insanla tanışıp ona aşık olmaktan bahsediyorum. Her yaşta derinden yaşanır mı yoksa gençken mi olur?
1 ay
Gençken daha derin olur bence çünkü yaşadıkça duyguların yoğunluğu azalıyor severim güvenirim desen bile o ilk sevdiğin kişiyi sevdiğin gibi sevemiyorsun
Aşkın yaşı bence yok canım 🥹❤️ Gençken yaşadığın aşk daha fırtınalı, kontrolsüz, gözün hiçbir şeyi görmüyor. O yüzden “en derin” sanıyorsun. Ama yaş aldıkça kendini daha iyi tanıyorsun, karşındakini daha gerçek görüyorsun, aşk daha sakin ama çok daha köklü olabiliyor 🌱
Bence en derin aşk, senin en farkında olduğun yaşta yaşanıyor. Sen şu an kalbini en çok hangi yaşta açık hissediyorsun? 💬💕
Cevap
8Cevap
yaşa bakmıyor olgunluğa bakıyor ne zaman olgunlaşmışsan o zaman büyümüşsündür ve hayır aynı derinliğe maalesef sahip olmuyorlar
Aik diye bir şey yok... Cinsellik mümkün olduğu sürede aşk adı altında yakınlaşma olur...
Her yaşta olabilir hatta ne istediğini bildiğinde daha anlamlı
her yas olmaz 45 5pye dogru olur sonrasi olmaz daha
45 50 ye dogru en fazla olur daha fazla olmaz
her yaşın ayrı bi özelliği vardır hem duygusal hem de cinsel bence
Kişiye göre değişiyor böyle şeyler herkes aynı yaşta olgunlaşmıyor sonuçta
Bu saatten sonra kullan at olur
Her yaşta olur
Yasi yok
Aşk yalan
Kişiye göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?