Ask her yasta ayni derinlikte yasanir mi yoksa en derin ask genc yasta mi olur?

Yani bir insanla tanışıp ona aşık olmaktan bahsediyorum. Her yaşta derinden yaşanır mı yoksa gençken mi olur?
Ask her yasta ayni derinlikte yasanir mi yoksa en derin ask genc yasta mi olur?
Cevapla