Sevgiliydik ara sıra elini koluma koyardı sadece ya da üşüdüğümde bakayım nasıl üşüdün falan. El ele hiç tutuşmadık.
1 hafta önce nişanlandık resim çekilirken elini omuzuma veya belime koymuyor en son sessiz bir şekilde 4-5 defa tekrar ederek “elini omuzuma koyabilirsin” dedim çünkü mesela aile fotoğrafı çekiliyoruz annesi kardeşi ya da başka erkekler olunca onların omuzuna elini koyuyor ben odun gibi kalıyorum. Neyse en son birkaç resimde elini koydu ama hafif dokunuyor gibi yani bir eli orada temas yok gibi bir şey.
Açık açık soramadım ama imalı bir şekilde “neden resim çekilirken elini koymadın ki omuzuma” dedim cevap vermedi başka konuya geçti.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer