Nişanlım bana dokunmuyor, resim çekerken bile uzak duruyor sizce normal mi?

Sevgiliydik ara sıra elini koluma koyardı sadece ya da üşüdüğümde bakayım nasıl üşüdün falan. El ele hiç tutuşmadık.

1 hafta önce nişanlandık resim çekilirken elini omuzuma veya belime koymuyor en son sessiz bir şekilde 4-5 defa tekrar ederek “elini omuzuma koyabilirsin” dedim çünkü mesela aile fotoğrafı çekiliyoruz annesi kardeşi ya da başka erkekler olunca onların omuzuna elini koyuyor ben odun gibi kalıyorum. Neyse en son birkaç resimde elini koydu ama hafif dokunuyor gibi yani bir eli orada temas yok gibi bir şey.

Açık açık soramadım ama imalı bir şekilde “neden resim çekilirken elini koymadın ki omuzuma” dedim cevap vermedi başka konuya geçti.

Nişanlım bana dokunmuyor, resim çekerken bile uzak duruyor sizce normal mi?
Cevapla