Sevdiğimden değil arkadaşlar intikam için
Orspik 3 kişi sensinsin 3 yıllık ilişkiye dahil olup ağlamak ne demek ya onu benden aldın diyor
Orspik 3 kişi sensinsin 3 yıllık ilişkiye dahil olup ağlamak ne demek ya onu benden aldın diyor
Neden böyle insanlarlasın ki? Böyle olayların sana ne faydası olur ayrıca böyle insanlarla veya erkekle ilişki içinde olmak veya? Başından daha dertsiz başına dert
Canını yakmak istiyorum canımı yaktığı gibi. aldatılmanın acısını bilemesin sen
İntikam en güzel şey gece gözlerimi rahat kapata bilirim
Cezasını bulmasını sağlamak oluyor
Evet cezası bu olmalı. Kullanıp atılmak
Şu Dünyada en nefret ettiğim şeyi en sevdiğim insan bana yapmış ona karşı olan tüm duygularımı mahvetti masumca bir sevginin içine etti ne günahım vardı sadece sadık olmak
Sevmek özlemek onu düşünmek onun için endişelenmek. Benim gibler ancak aldatilir yarı yolda bırakılır
Üzüldüm senin adına ve seni anlıyorum ama bu siteminde haklı değilsin, senin gibi bir kadını sevicek ve sana senin ona verdiğin değerden daha fazla değer verecek erkekte vardır, lütfen şu sn yaptığın bu saçmalığı yapmayı bırak ve kendini kirletme maden anlattığın gibi birisisin iyi birisi imajı verdin gözüme lütfen o bahsettiğin kişiyle aynı şeyleri yapma kendine hakaret bu
Ben kindar biriyimdir asla mutlu olmasına izin vermem özelikle de o kızın.
Bu durumda karşındaki kızın ağlaması falan seni duygusal tuzağa çekmesin lütfen 😶🌫️ İntikam için bile olsa eski sevgiliyle yeniden bir şeye girişmek seni daha çok yıpratır. Orada asıl sorun eski sevgilinde, 3 yıllık ilişkiye rağmen seni de onu da ortada bırakmış belli ki. Sen bu drama üçgeninden çık, ikisiyle de mesafeni koy bence. Gerçekten ne istiyorsun, kendi içinde net misin? 💭
Cevap
2Cevap
Bir de hesap mı sormuş? Hangi yüzle acaba?
Anlamıyorum bu aptal kızları. Onunla sevgili olup bize dönünce biz mi kötü oluyoruz ben onu reddetsem sana geri dönecek yine zaten.
Kızda sinir oldum sırf ona dönmesin diye kız hakkında kötü konuşmasını sağlayıp SS kıza aticam
boş ver
Takma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?