Yeni tanıştığım çocuk mesajlara geç dönüyorsa beni önemsemiyor mu, bahanesi mi var?

2 gündür bir çocukla konuşuyorum ama çocuk nasıl hoşuma gidiyor anlatamam, hesabında kız sayısı biraz fazla, ilk defa tanışmamıza rağmen biraz fazla vıcık davrandı, sulandı böyle, kızınca bir daha yapmayacağına söz verdi, bugün o kadar az konuştuk ki mesajlara 1 saatte, 2 saatte hatta 3 saatte bir bakıyor, bu durumun canımı sıktığını ona söylediğimde isteyim çalışıyorum diyor, rent a car işi yapıyormuş, bu iş çok yoğun mu? Yani böyle saatlerce mesaja dahi baktırmayacak kadar yoğun mu? Ya da benimle konuşmak istemiyor.
Yeni tanıştığım çocuk mesajlara geç dönüyorsa beni önemsemiyor mu, bahanesi mi var?
Cevapla