Flört mesajlara geç cevap verince sorun yok da ben geç yazınca neden terk etmişim gibi algılıyor?

Flörtüm bazen kendisi mesajlarıma 24 saat cevap vermediği olmuştu ben de geçenlerde aynısını yaptım onu terk ettiğimi düşünmüş?
Flört mesajlara geç cevap verince sorun yok da ben geç yazınca neden terk etmişim gibi algılıyor?
Cevapla