Öleceğini bilerek ilişkiye devam eder misin, yoksa bitirir misin?

Öleceğini bilerek ilişkiye devam eder misin, yoksa bitirir misin?

Daha çok zaman geçiririm, bazı ölümcül hastalıklar moral ve zihinle düzelir, elimden geleni yaparım en azından... gerçi böyle olduktan sonra genelde aldatılan taraf olunur ama neysssse yaşasında sonrasını sonra düşünürüz.
Her türlü aldatıyorlar ona bakarsak
Aynen öyle
Sevgilimse zaten seviyorumdur ve her durumda yanında olmayı kabul etmişim demektir o yüzden sağlık durumu ne olursa olsun bu ilişkideki durumu değiştirmez. Ölecekse de ölene kadar beraber olmaya devam ederim gidip de yarı yolda bırakacak değilim.
Birini gerçekten seviyorsan herseyiyle sevmen gerekir zaten birini gerçekten herşeyiyle sevebilmeyi herkes beceremiyor beni sorarsanız kendimi bu duruma alıştırıp onu iyileştirmeye çalışırım ve sevmeyide bırakmam
Olması gereken buuuuuuu
Bende senin haklılinı tescilliyim bari hak geçmesin jvjchcgcc
Ahahah bundan sonra hep onaylayacağım seni cmxmxmmx
Teşekkür hgjgjgjhj
Bu soru içimi cidden burktu şu an… 🥺 Böyle bir şey yaşasam kesinlikle ilişkiye devam ederdim. Ölümü bilerek ondan vazgeçmek bana göre değil, kalan zamanı en dolu, en sevgi dolu şekilde yaşamak isterdim. 💔✨
Zor olsa da yanında olup destek olmak bence gerçek aşkın sınavı gibi. Peki sen ne yapardın, içinden hangisi daha ağır basıyor şu an? 💬🫶🏻
Cevap
32Cevap
Evet ederim pazara kadar değil mezara kadar sevgim 😅
öldükten sonra hemen unutur musun
İçimde ölenleri bile zor unuttum 🙃
Aga beeee 🫨
Bana söylemeden benden ayrılır büyük ihtimalle.🙁 Ben olsam öyle yaparım.
Sen kötü kalpli biri misin
Ben öleceksem ona bunu yaşatmam, ben çekip gideceğim sonuçta hayatını zehir mi edeyim?
Bencil insan değilim, zayıf hiç değilim öleceksem tek başıma ölürüm. Sevdiğim kadının bakışında acı görmek istemem.
Farklı bir bakış açısı
Kafamda ne varsa konuşurum hepsi bu...
Çok güzel
Yoooo, kötü bir kalp ürünü.
Ben bakış açını beğendim
En azından kötü anılarla uğraşmayacak
Evet karşı taraf için de üzücü
Anlaştığımıza sevindim.
Hıhım
Devam edip iyileştiririm
tabi ki de hep yanında olurum. ölünce de bir daha kimseyi sevmem bir daha ya da evlenmem.
Bırakmam fakat hemen olmeyecekse diyelim felc kaldı ölene kadar da öyle kalacak benim ihtiyaclarim ne olacak
Yani burada birakmam diyip duyar kasmak vardı ama gercekçi olmak lazım
Ne gibi ihtiyaçlar
Cinsellikten baska ne ihtiyacim olabilir ki
Yani 1.2 sene icinde ölecekse beklerim birakmam ama uzun surecekse gizli gizli işimi halleder gelirim yanina yani
Ne iğrenç bir düşünce
İşte bak anlayamiyorsunuz
Hep bencil olmayin karşınızdaki erkeği de düşünün yok empati yok
20 sene felc kalsa sevgilin beklicek misin?
Buna empati yapılmaz
Soruma cevap ver
Beklemem ama bunun cinsellikle ilgisi olmaz aklınız sadece oraya çalışıyor
Ben kötü bir sey söylemedim
Aklim sadece oraya calismiyor yemek yemek gibi bir ihtiyaç sonuçta o da
Kimin ne çektiğini bilemezsiniz
Hayvanlara bakin Mart ayinda kediyi hapsedin izleyin hayvana bile empati kurabilirsin yani
Gayet terbiyem ahlakim yerinde kötü bir şey söylemedim ben
Beklemem dedin neden beklemiyorsun?
Beraber hiç bir aktivite yapamayız ben sadece ilişkiyi kendim yaşamış olurum
Anladim kimseye gostermesin ALLAHim
Amin
Bu soruda fazla edebiyat yapmayacağım.
İyiyken güldüreni, ağlarken yalnız bırakılır mı
Bırakılmaz helal
Ölene kadar yanında olurum sonra yoluma bakarım mecburen ölenle ölünmüyor
Ederim niye etmiyim ki, hepimiz bir gün ölcez zaten.
Devam ederim ölünce zaten ayrılmış olacaz hayattayken üzülmesin isterim
Yanında kalıp destek olurum ama immün sistemi baskılanıp HIV’den gidiciyse soru işaretleriii.
Ölümcül bir hastalığa sahip bir sevgilim olsa, ona daha çok bağlanırım ve kalan zamanlarımızı en güzel şekilde geçirmeye bakardık.
Ölüme gidelim dedin de mazot mu yok dedik..
Asla vazgeçmem
Bizler evt ama onlar olsa anında çeker gider heralde
Aşk sevmekse ölene kadar değil mezara kadar olur. Bende böyleydi bir zamanlar
Ederim, her koşulda yanında olurum, ne lazımsa da elimden geleni yaparım
Hayatının belki de son zamanlarında eğer o da beni seviyorsa onu yüz üstü bırakmam
Evet devam ederim , mutlu etmeye çalışırdım birde ben üzmek istemezdim
Allah korusun devam ederim sonuna kadar kalbini kırmam asla
Aynı hastalığa sahibim onu çok iyi anlar tabi ki devam ederim
Benim sevgilim olmaz ki param yok, karakterim düzgün, kızların ilgisini çekmiyorum
Neden öyle diyorsun
30 yasindayim ben kardeşim, kendi üstüme evim arabam yok, zengin değilim, para yoksa kız ilgi sevgi duymuyor
İyi bir karakter bir şeye yaramiyor, "iyiyse cennete gitsin" diye düşünüyor kizlar direkt kucumsuyor kadın beyni, bu yüzden de ben tek başıma olmaya mecburum
Her kadın aynı değil böyle düşünmen çok yanlış evlenen veya sevgili olan herkes zengin değil
Vardır kötü yanlari. Bir kız iyilik ve sevgi ile baglanmiyor maalesef. Kötü tarafları vardır o çocukların mutlaka, kızlar net ve sakin yapili adamı sevmiyor
O senin düşüncen
Tecrübe
O tamamen senin tercih ettiğin kızlara bağlı sen paragöz birini tercih ettiysen buna tecrübe diyemezsin
Tercih etmedim
Peki dediğin gibi olsun
Tabikide devam ederim bu nasıl soruuu böyle valla kötü oldum tabiki devam ederim hatta daha fazla değer veririm son anına kadar yanında olurum mutlu ederdim
Gelip geçici hevesler malların olsun biz ölüme gideriz seversek.
Ulan ne kadar zekiyim 1 cevap 3 ata sozu
Bekara karı boşamak kolay
Davulun sesi uzaktan hoş gelir
Tok açın halinden anlamaz
Covid olduydu yanında uyuyduydum
İnsan bir defa seviyor tabi ki ederim..
Anlıyorum
Herhalde yani 😒
Yaniiiiğğğ
Ederim, sevdiğim kişiden hiçbir şekilde vazgeçmem
Ederim. Çünkü, sevgi iyileştirir😌
Büyük konuşmamak lazım
Yesilcam flimlerinde hep görürdük be
Devam ederim ne olursa olsun
Hiç olmadı ama eğer olursa bende ölürüm heralde.
Ederim tabi aksi ş*refsizlik olur
Ederim tabiki anca ölüm bizi ayırır
Öldürüp yolumuza devam mı edelim dhfhdh
hayir diyen yoktur ki
Tabi ki de son anlarını da mutlu yaşasın
Beraber ya ölürüz ya da yaşarız abim
Anlıyorum
Baş tacısın
Cansın
Sevgilim yok
Evet
Ölene kadar..
bana yanlışı olmadığı sürece evet
Evet ne olursa olsun
Ederim..
Evet.
Evet ederim...
Ederim evet
Ederim
Ederim
Ederim sonuna kadar
Tabiki ederim
devam ederim tabi ki de
Devam ederim.
Yaşadık kralını
Ederim
evet ederim
Devam ederim🥲
etmem
Ederim
Onunla ölürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?