Eski sevgilim barıştıktan sonra bir var bir yok, sizce gerçekten ne istiyor ve ben ne yapmalıyım?

Eski sevgilimdi bir süredir konuşuyoruz. Barıştık barışmak için bir sürü çaba gösterdi başta aşırı ilgiliydi, buluşmak isteyen, arayan, yazan hep oydu. Hatta fotoğrafımı cüzdanına koydu, kask falan aldı yani baya ilgiliydi.
Ama sonra bir anda davranışları değişti. Arada kayboluyor, mesaj atmıyor, ilgisi düşüyor gibi oluyor. Ben yazınca dönüyor, konuşuyor, hatta ‘canım’ falan diyor ama kendi başına sürekli iletişim kurmuyor.
Bazen çok ilgili gibi, bazen tamamen uzak. Yani ortada net bir şey yok, hep bir dengesizlik var. Tam kopmuyor ama tam da gelmiyor.
Ben de anlamaya çalışıyorum, acaba gerçekten bir şey mi var yoksa sadece kararsız mı diye. Çünkü yaptığı bazı şeyler çok ilgili, ama davranışı o ilgiyi taşımıyor. Ayrıl falan demeyin şu noktada ben ne yapabilirim onun için yardımcı olacak kişiler yazsın lütfen

Eski sevgilim barıştıktan sonra bir var bir yok, sizce gerçekten ne istiyor ve ben ne yapmalıyım?
Cevapla