Konuştuğum erkek devamlı kendini övüyor sizce övdüğü kadar iyi midir?

Karşına çıkabilecek en güvenilir, en sadık erkek benim diyor. Sanaldan tanıştık, daha yüz yüze gelmeden kendini övmesi saçma değil mi?
Konuştuğum erkek devamlı kendini övüyor sizce övdüğü kadar iyi midir?
Cevapla