Karşına çıkabilecek en güvenilir, en sadık erkek benim diyor. Sanaldan tanıştık, daha yüz yüze gelmeden kendini övmesi saçma değil mi?
1 ay
Asla tam tersi kalitesiz ucuz biridir
Ucuz malın satıcısı malını over, sen hiçbir kuyumcunun dükkan önüne çıkıp gel vatandaş altın var bilezik var dediğini duydun mu? Manav bağırır gel vatandaş hıyarlar taze bahçeden yeni geldi 😂😂
Bir kişi kendini çok övüyorsa, kendini on plana çıkarmak için başkalarını yeriyorsa emin ol ucuz, yalancı, ciğeri 5 para etmez biridir
Ben de öyle dedim bitirmek istedim egoist insanları sevmem dedim bana sürekli yazıyordu gün içinde sana şu hediyeleri alacağım filan diyordu. Bitsin diyince sana benim kadar değer vereni bulamazsın pişman olupta sakın bana yazma sana sktri çekerim diyor sizce ne yapmalıyım
Sen hadi ordan çek gitsin. İnan zaman bile harcama. Hediyeleri alacağım falan nedir ya
Belki o da yalandır 😅
Ya bunlar ucuz malın satıcısı şekli işte
Kendini överek, maddiyatı hediyeler ile manuple edip etkileme derdinde.
O kadar paran varsa bana hediye alma git kendine karakter al diyerek bas engeli gitsin 😂
😅😅 vallahi haklısın bende baştan slk gibi durumum yok filan dedim işte arabam var Porsche mercedes ilerde sana da alırım filan diyor olmayan karakterini bunlarla kapatıyor olmayan aklınca
İşte karakter, kişilik olmayınca onlarla bir kadını elde edebileceğini düşünen ezik, karaktersiz, ucuz ciğeri 5 para etmez birisi.
Sen ona söyle arabanın birini sat kendine karakter al böyle beş para etmezsin 😂😂 diyeceksin
Keşke seni daha önce tanısaydım bunların hepsini tek tek yazardım 😅😅
Hala iletişim halinde değilsin o zaman
Egoistlerle uğraşamam diyince engelledi beni 😅
Neyse bunla geçmiş olsun. Bu da tecrube olsun sana
Teşekkürler insanlar berbat ama sanal ortam daha da bir kötü. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın
Amin
Iste bu farkındalıga ulaşman için bunu yaşaman gerekiyordu
Saçma, prenses mi bu arkadaş
Bizde sadik olduk ama bak ben sana sadik oldum demedik KARDESİM OLMASİ GEREKN ZATEN BU MARİFET OLARAK GÖRMEYİN BU TARZ ŞEYLERİ
olgunlaşın
Kim bir şeyi çok dillendiriyorsa aslında tersidir der büyüklerimiz. Geçen sefer tek niyetinin arkadaşlık olduğunu söyledikten 3 gün sonra gece yarısı sana yükseliyorum diyen birini engelledim mesela. O da başlangıçta "sadece arkadaşlık" konusunda çok iddialıydı.
İlk tanışmada bu kadar kendini öven biri bende direkt kırmızı bayrak etkisi yapıyor 🚩 Çünkü gerçekten güvenilir ve sadık insanlar bunu slogan gibi söylemekten çok, davranışlarıyla gösterir. Sürekli “en iyisi benim” demek genelde özgüven değil, özgüvensizlik kamuflajı oluyor 🙃 Bence acele etme, tanımadan hiçbir şeyi gerçek kabul etme. Senin içgüdün ne diyor, güvenebilecek gibi hissediyor musun? 💭
İçimden inanmak gelmiyor
İyi ki inanmıyorsun, iç sesin baya güçlü çalışıyor şu an 🧠✨ Ona kulak ver canım 💅
Cevap
13Cevap
Sürekli sadakatli olduğunu vurguluyorsa kesin aldatan bir tiptir. Hiç sekmez😅
En kotu erkek yalanci. erkektir. bu arkadas ta yalancinin onde gideni. Sadik bir erkek asla. ben. sadigim. demez.
muhtemelen manipülasyon. dedigi gibi bi erkek karakteri geregi kendi reklamini yapmaz
Öğghjj ben erkek halimle katlanamıyorum böyle insanlara
En güvenilir en sadık diyorsa güvenme ve aldatacağı günü sabırla bekle.
Başkasının seni övmesi gerekirken insan kendi kendini övmesi çok saçma
Öven erkekten uzak dur
Kesinlikle saçma böyle şeylere kanma ben kanmıştım zamanında pişman oldum yapma
Geçmiş olsun
@nediyongardasim Geçirenler sağolsun
Valla karşı cinse selam verme takatim yok sjdbskdnkd
Test 15 saniyede boşalırsa döv
Kendini övenden bi bok olmaz genelde
Egoist
:) sakın sakın güvenme.
Doğrudur belkide
Sacma
Alakası yok
Kaç kaç
Hangi konuda övüyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?