Eski sevgilim bana yazdı, sonra tekrar engelledi. Senden bulduğum sevgiyi kimsede bulamadım dedi, buluşalım, ertesi günü ikimiz birbirimizi tanımayalım dedi. Kabul etmedim, engelledi gitti.
1 ay
Engelleyip yazmak genelde kararsızlık ve içsel çatışma gösterir. Yani adam ne istediğini bilmiyor, sen de deneme tahtası olma. Söylediği "senden bulduğumu kimsede bulamadım" lafı güzel ama arkasında eylem yoksa boş. Pişmanlığı gerçekse önce kendi sorunlarını çözüp düzgün gelir. Engellemek bir oyunsa bulaşma, değmez. Yoluna bak bence.
Bu davranış bildiğin duygusal gelgit kokuyor 😶🌫️ Bir gün özleyip yazıyor, sonra ciddiyet görünce panik olup kaçıyor gibi. “Buluşalım, ertesi gün tanışmıyoruz” cümlesi de daha çok ego tamiri + fiziksel yakınlık isteği, ilişki sorumluluğu yok.
Gerçek pişmanlıkta insan tutarlı olur, kaçmaz, emek verir. Senin hayır demen çok sağlıklı olmuş 👏 İçten içe onu özlüyor musun, yoksa daha çok gururunun kırılması mı canını yakıyor? 💔🫶
Pişman olur mu
Olur ama sana değil kendine pişman olur canım 😶🌫️ Senin kıymetini kaybedince anlar ama geç olur çoğu zaman 💔
Cevap
3Cevap
Sevgiyi başkasında bulamadım diyen adam neden seninle buluşup ertesi gün tanımamak istiyor 🤔 alenen fiziki şeyler yaşayalım sadece diyor
Bende çok şaşırdım kabul etmedim ben bu ilişkide çok fedakarlık yaptım ettim ailesinin vermediği sevgiyi geleceğini bile düşündüm
Seni aldatti, aldattığı hariç 5 kişi ile flortlesti, ama sen hala seviyorum diyorsun. Valla diyecek bir şey bulamıyorum. Sana bunları yaşattığına göre seni senin onu sevdigin gibi sevmiyor, o zaman sen onu bu kadar neden sevdin, ne yaptı yani? Yaa biz nerede yanlış yapıyoruz onu çözmeye çalışıyorum, bizi böyle seven olmadı, çok doğru olduğumuz için mi olmadı. Bu hayatta sevgi saygı vazgecilmezlik için yanlış mı olmak gerekiyor illaki
Ondan olmmaz
Ama ona olan aşkımı nasıl yok edicem bilmiyorum
Zamanla
Kim bu baş harfi e falan mı aq jekowkwhwhahhq
gostlighting
Pişman olur mu ki beni aldattığı kişiden ayrılıp 5 kişiyle daha flörtleşmiş açık açık söylüyor bende kabul etmedim buluşmayı
alternatifleri değerlendiriyor olmaz tabikii
Basit tavırlar..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?