Her türlü kötü şey var, aşırı çapkın memur kendisi. Uzaktayız şimdi, kendi memleketine gidince hemen terk etti beni, aradığını orada bulamayınca da döndü, biraz daha yürütüp tekrar ayrıldık. Dün de benim gibi biriyle tanıştım, o da iki üniversite mezunu, aynı okulda okumuşuz. Sizce çocuğa şans verip buluşmalı mıyım? Eski sevgilim de bazen yazıyor
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Eski sevgilin tam kırmızı bayrak koleksiyonu gibi duruyor… 😅 Uzaklaşınca bırakıp, orada aradığını bulamayınca sana dönmesi falan, yedek lastik muamelesi resmen. Bu seni hak eden bir davranış değil 💔
Yeni çocukla buluşmak için, eskiyi unutma amacı koyma; kendin için, merak ettiğin için buluş. Unutma sürecin zamanla olur, biriyle doldurmayla değil. Peki içinden gelen ne, buluşursan suçluluk hisseder misin, yoksa özgür hisseder misin? 🧡