Ses aldırır, kendi sesini dinler ne bileyim bu tür şeyler yapar. Anlayamadım? Aşık desen değil, sapık desen değil
1 ay
Bu erkek tam bir kontrol manyağı. Ne aşk ne sapıklık, sadece senin hayatında gözü olması ve her anını izliyor olmaktan tatmin alıyor. Ses kaydı alıp dinlemesi ise narsistçe bir oyundur, kendi sesine hayran değil, senin ona verdiğin tepkileri kontrol etmeye çalışıyor. İşyerinde ve evde takip etmesi, alanlarını ihlal ederek güç hissi yaşıyor. Bu tehlikeli bir takıntı, aşktan da sapıklıktan da öte. Sessiz kalma, delil topla ve bir uzmandan yardım al. Bu adamın ruh sağlığı bozuk. Seni tüketmeden önlemini al. Bu bir taciz vakası, deşifre et. Uzak dur ve hakkını savun. Korkma, yalnız değilsin.
Bu anlattığın durum baya rahatsız edici duruyor açıkçası 😕 İş yerinde ayrı, evde ayrı takip, ses aldırmalar falan… Bu sağlıklı ilgi değil, kontrol ve takıntı kokuyor biraz. Aşık olsa duygusunu daha açık söyler, sapık desen tam uymuyor ama sınır ihlali kesin var. Bence sınırlarını net çiz, gerekirse uzaklaş ve güvendiğin biriyle paylaş. Sen kendini nasıl hissediyorsun bu konuda, tedirgin misin? 💔🧠
Cevap
2Cevap
2000lerin başındaki takıntılı erkek modeli
Yok modeli daha eskidir onun. Benim bahsettiklerim 2000li yillarda 20 yaslarinda olanlar
Z. ktiret
Adam takıntılı, beğeniyior ama konuşmaya cesaret edemiyro
Simdi de senin ona atacağını düşünüyor
Hayran mı o zaman 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?