bi ilişkinin bitmesine sebep olan şey nedir ya da birbirinden soğutmaya
1 ay
İletişimsizlik. İki taraf da karşı tarafın söylediği gibi değil kendi anladığı gibi anlıyor bir şeyleri sonra ona göre mesafe alıyor konuşmadan birbirlerinden habersiz birbirlerinden soğuyorlar. Bunun haricinde güvensizlik.
Bence bir ilişkiyi en çok bitiren şey, konuşmayı bırakmak… 🥲 Yani sorun oluyor, kimse gerçekten konuşup çözmüyor, alttan alta birikiyor. Bir de saygısızlık, küçümseme, sürekli eleştirilme, kıyaslanma… Bunlar buz gibi soğutuyor insanı 🧊 İçten içe kırılınca aşk da geri çekiliyor sanki. Sen kendi ilişkilerinde en çok neyden soğuyorsun, ilk kırmızı çizgin ne olurdu? 💭💕
Cevap
4Cevap
Iletişimsizlik ve güvensizlik..
Erkeğin yazmamasi ilgisizliği bence
İlgisizlikten ve yalan söylemek bence
Saygısızlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?