En yakın arkadaşım sevgilimin ismimi dövme yaptırmasına niye böyle tepki verdi sizce?

En yakın arkadaşıma sevgilimin ismimi dövme yaptırdığını söyledim. Çok şaşırdı, kalıcı mı diye sordu. Hiç mutlu bir tepki vermedi gibi. Sonra, şaşırdım yaptırmasına değişik falan dedi. 2 senedir beraberiz çok şey yaşadık. Beni çok üzdüğünü de gördü arkadaşım. Üzülüyorum sana onunla sevgili olduğun için dedi. Tam olarak anlamadım ben mutluyum yani, kötü yanları var ama benim de var. Arkadaşım niye böyle tepkiler verdi sizce
Güncellemeler
1 ay
Arkadaşlar ben yapmadım sevgilim benim ismimi yazdırdı koluna
En yakın arkadaşım sevgilimin ismimi dövme yaptırmasına niye böyle tepki verdi sizce?
Cevapla