Ya mesela mesajlaşmadan duramıyorum hani öyle ilişkim olsun bir şeyler yaşansın değil, öyle havadan sudan goy goy gibi, zaten en sonunda bunu yaptım üzülen ben oldum, kandım. Bu huyumdan nasıl vazgeçeceğim
1 ay
Cevap
11Cevap
kontrol etme ne olacak boş vaktinde sende goy goy yap
Hmmm ama habire konuşasım geliyor en çokta geceleri
O zaman iyi
Takip ettim edersen yazarım
Birine mesaj yazmak yeterince yorucu değilmi bunu nasıl üşenmeden yapıyorsunki
Bilmiyorum birisiyle mesajlaşmayınca snapten birisini ekliyorum yazıyor konuşuyoruz rahatlıyorum sonra oda olmazsa burdan yazıyorum soruları cevaplıyorum böyle ilişki istiyorum galiba bilmiyorum 🤦🏻♀️
Anlıyorum yalnız kalmak istemiyorsun sürekli birileriyle iletişim halinde olmak istiyorsun bence
Evet tam olarak bu bir kişi olsun onunla hep konuşayım bişeyler düşünelim yapalım vs bundan nasıl kurtulucam.
Hayatına gerçekten sana değer veren biri girene kadar bu durumdan kurtulamazsın kısacası içindeki o boşluğu birisi doldurduğunda bu durumdan kurtulacaksın biraz gerçekçi oldu ama :)
Gerçekten öyle oldu ama bu şekilde de olmaz ki habire birileriyle istemeden iletişim halinde buluyorum kendimi sonra da inanıyorum üzülüyorum 😞
Birileriyle değilde seni üzmeyecek biri olduğunda üzülmeyeceksin :)
Öyle birisi yok
Evet Belkide ileride olacaktır
İlgiye acsin ve en ufak ilgi gorunce pas pas oluyorsun. Ailevi sorunlarini düzelt
Ailevi sorunlarım mı o ne alaka
Genelde ilgiyi ilk ailede görürsün. Eğer baban yoksa veya seni kaale almadan sevgisiz buyutuyorsa , o ilgiyi disarida ariyorsun
Babam var ama daha karısına sevgi göstermeyen adam bana nasıl göstersin
Şahit oldukların yüzünden böylesin ve açıkçası bu yüzden çok kolay hedefsin.
🙃 anladım
Ama anlasanda eksikliklerini doldurmak adina vazgecebilecegini sanmıyorum. Umarim zipirin birine kaptirmassin kendini
Hayır bende bunların hepsinin farkındayım elimde olmadan kanıyorum anlatabiliyor muyum
Senin işte vefalı düzgün bir arkadaşa ihtiyacın var ki seni her şekilde frenlesin. Yoksa cok zor
Arkadaşım yok
hayatın tokadını yiyince durulursun
Mesela ne gibi bir tokat
Sabit birine kalbini vererek
Verdim ya aldattı ya kullandı ya da psikolojik sorunlarım var diyip terk etti
Zaten doğru adamlar yanlış kadınlarla, doğru kadınlar yanlış adamlarla ömürlerini harcıyor
Ben harcamıyorum ki 🥺🥺 doğru kişi beni bulmadı 😞😞
Geçen zaman harcanmadir işte. Benim artık insanlara zerre güvenim kalmadı. Aralarında bir tane istisna olsun ya. Hep mi k**** oldu insanlar
🥹🥹 yapcak bişey yok vallahi hepsi öyle niye bu hale geldik 😞
Eğitim ailede başlar. Çocuklar anneler büyütür. Ne zaman ki anneler çocuklarına ihmal edip gerekli ahlaki eğitim onlara vermedi işte O andan itibaren hem erkek çocuklar hem kız çocuklar bozuldu
İş sadece annede değil çocuğu anne baba büyütür fazla rahat davranıyor Türk aileleri ya işte paşam prensesim diye diye hadi onu da demesinler yanlışlarına göz yumduklarında bile iş bitiyor o çocuk zıvanadan çıkıyor
Genelde babalar evde olmadığından işte olduğundan o sebepten dedim. Hele de anneler çalışıyorsa çocuk tamamen el elinde büyüdüğü için hiçbir eğitim almıyor. Akşam televizyonda aileler ne film izliyorsa onu izliyor filmlerinde zaten ne olduğu belli. Ergenlik çağı itibarıyla hormonlar yükseldiği zaman da zaten artık frenin ne demek olduğunu bilmiyor. Tüm işi TV'den öğrendiği internetten öğrendi entrika yalan dolan ihanet
burada çok yapıyorsun açık
Uzak dur
Neyden
Sulu muhabbet mi
Yok ya öyle havadan sudan
Soğudu ya 🤣
Kontrol edemiyorum
Bende işte 😖
Hevesin bitince
Bak bu doğru işte inşallah biter
Ek olarak da çok sevdiğin birini kaybedince de olabilir çünkü soğuyorsun
Nasıl bir kayıp bun
Uzun süreli çok sevdiğin biriyle ayrilik yaşarsan iste
Eğlenmek istiyorsun
Nası yani
Can sikintisi iste
Diyorsun ama yok ders olsun iş olsun çalıştığım vakitte birisiyle konuşasım geliyor
Normal
Ama böyle olsun istemiyorum 🥺 nasıl kendime sahip çıkıcam onu soruyorum 🥺🥺
Disipline ediceksin alişkanlik 20 gunde oturur
Mesela ne yapıcam yazmamak için
Ana birak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sürekli yazma isteği aslında ilgi ve bağ kurma açlığı biraz, çok normal bir ihtiyaç bu 🩷 Ama insanlar her zaman bizim kadar samimi olmuyor, orada canın yanıyor işte 😔
Kendini suçlama, bu senin iyi kalpliliğin. Küçük hedefler koy; mesela biriyle yazarken “şimdi 1 saat telden uzak kalacağım” de, dikkatini diziye, spora, yürüyüşe kaydır. Yeni hobi, kurs falan da ciddi oyalıyor.
Bir de önce karşındakinin yatırımını ölç; sen 10 mesaj atıyorsan o 2 atıyorsa, biraz geri çekil ki denge otursun. İlgiyi önce kendine ver, sonra başkalarına yayılsın 😌 Peki en çok hangi durumda kendini tutamayıp yazıyorsun, sıkılınca mı yalnız hissedince mi?