Kiminin hayatına biri girer biri çıkar hiç boş kalmaz ,
Kimisi de yalnızlıktan ölür
Kimisi de yalnızlıktan ölür
Sevdiğim bir şey değil. Ciddiyetsiz ise konuşmaya pek gerek yok. Ancak ciddi bir ilişki evlilik amacı ile konuşur tanımaya çalışırım. Başka türlü uğraşamam kimseyle.
Cevap
8Cevap
Ben yalnız olan ama ölmeyen kısımdayım çok memnunum tavsiye ediyorum. Kafa rahat.
Ben çok rahat durabiliyorum ve bu durumdan da memnunum 😂 kendim istemiyorum.
1.5 2 yıldır hiçbir kıza selam bile yazmadım. iffetimi koruyorum Allah için.
pek duramıorum gailba çünkü sanala farklı taktikler vermeye bayılıyorum hem kadınlarnda hoşuna gidiyo
yok sanırım ya adam akıllı terbiyeli biri bulunca hoşuma gidince ederim
Hayır flört etmek gayet keyifli
Durabilirim. kimseye ihtiyacım yok.
yalnızım ölmüyorum böylesi daha iyi
Haha. Eğlenceli ama
evet neden duramayalım
evet
Çıkış
Alt satır benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?