Sevgilinizi çok seviyor ve ne yaptığını merak ediyor olabilirsiniz. Fakat bu sevgi ve merak duygunuz onu günde 20 defa aramayı gerektirmez...Özellikle hiçbir erkek, sevgilisinin günde 20 defa kendisini telefonla aramasından ve kontrol eder gibi yaklaşmasından hoşlanmaz. Bu davranış erkekler için oldukça rahatsız edici bir davranıştır. Ve durmadan mesaj gönderenlere de ayrı bir sinir olurlar.. Mesaj gönderiyor sonrada o mesaja neden cevap vermediğini sormak içinde arıyorlarmış.. :/ Sizi bu ilgi bunaltır mı? Yoksa hoşunuza mı gider! #Meczup
Sürekli mesaj atan sevgili bıktırıyor! Sevgilinizin size durmadan mesaj atması sinirlerinizi bozar mı?
Söylerim ben kibarca. Zaten çok çabuk bunalıyorum herşeyden, sevgilimse elbet bilir o kişi bu huyumu. Bir insan su içmekten bunalır mı.. Neyse, aşkım bu aralar biraz rahatsızım biraz geç yazabilirim arayamayabilirim seni çok seviyorum aklın kalmasın derim. O zaten neyi kastettiğimi anlar, ona göre davranır bir süre, özlemek güzeldir zira bazen.
Hep bunalttı, bunalttı da sanki başkasıyla yatağa girecez, hayır öyle niyetim olsa zaten sevgili olmayız değil mi :Dd 3 e kadar yapsın ama fazlası gerçekçi de durmuyor kızlar bunu da söyleyeyim, ya bayıyor gerçekten bizi ya da durum gerçekçi gelmiyor aklınız da bulunsun 👍
Sevgimin dozuna bağlı bazen döner döner eski mesajlarını bile okurum bir dönem psikopat bir sevgilim vardı ona attığım ilk mesaj daha duruyordu telefonundan silmemişti baktı bu böyle çözüm olmayacak resimlerini çıkarmış attığım mesajların ve bu ilişki beni çok baydı sonu ayrılık yani
Ben bunu yaşadım kaç kere Aramazsın kendisi arayıp 'Ayşeyi sevgilisi aradı nerdesin dedi sen aramadın merak etmiyorsun sevmiyorsun beni takmıyorsun' diye trip yedim daha sonra aradığımda 'yeter ne arayıp duruyorsun şuradayım dedim ya' dedi kısaca abicim siz kadınlar harbi sakatsınız özürlü gibi bişey
fazla ilgi boğar. kızlar erkeklere biraz zaman bırakın. kendileriyle arkadaşlarıyla vakit geçirsinler. zaten siz mesaj atmayıp ilgisiz durunca sizi kazanmak için sizinle daha çok zaman geçirir. tek yapmanız gereken fazla sıkmamanız
Aldatmaya niyeti olan adam sen arayıp sorsanda, dürtüklesende, boğazına da yapışsan aldatır. Bu arayıp sorma, sorgulama bu kadar abartı olduğunda ben böyle bir şey yapacağımı düşündüğünden işkillenirim şahsen. Bana güvenmediğini varsayarım. Bu duygular hoş şeyler değil.
Ruh halime bağlı. Birgün sabahtan akşama kadar hiç durmadan konuşabilirim. Ertesi gün hiç konuşmak istemeyebilirim. Bu durumda üstelenirse sinir olurum tabii
Genelde kadınlar mutlu olur, erkekler bunalır bu tür bir durumda... Çünkü kadınlar ilgi arsızı, doymuyorlar asla ilgiye. Ne kadar ilgilensen de, yetersiz kalıyor bir de; bu da var... Hani ben gelemem böyle şeye tabii, istemem böyle sevgiliyi.
@myliifee5 Aşağıda yorumlarda bile var öyleleri ya. :D Korkuyorum o kişilerden, cidden. İnsan az uzak durur, özgür alanı olur. Gerçi, karışılmasını bile seven var, kısıtlanmayı. O kafa, başka kafa... :) :)
atın ölümü arpadan olsun derler :D alakasız bir atasözü , ama küçük bir uyarlama yaparsak , ilişkinin tadı kaçacaksa , bu fazla ilgiden olsun :D ona çözüm var çünkü sınır koyabilirsin. ama eksik oldumuydu , sıkıntı işte :D
Tam tersine ben mutlu olurum fakat burada ince bir husus var, dogal olarak is hayati surekli tel elde gezilmiyor, bazi durumlarda anlayili olacak, tribe baglamayacak yoksa aranmak, mesaj atilmasi simartir beni severim
ben pek anlamam ama cevremdeki insanlardan anladigim kadariyla genelde erkekler daha az mesaj atiyor ve kizlar daha fazla ilgi bekliyo ama ben olsam evet ilgi beklerim ama asiri ilgiden rahatsiz olurum
Ben sürekli arayıp hesap sormam ama kendimi de unutturmam #balım arada burdayım ben demek lazım dimi ama ;-) işin şakası bir yana ben zaten attığım her adımı söylerim , ondan da en azından önemli konularda bilgi vermesini rica ederim yani.
benimki hasta yaw whatsappdan atiyor mesaj ama benim telimin neti kapali mesela yaziyorsun bir defa gitmiyor tamam ozaman bekleyeceksin cevap veriyim sonra konusalim yokkk hanimefendi sorular soruyor kendi kendine :D
"Mesaj gönderiyor sonrada o mesaja neden cevap vermediğini sormak içinde arıyorlarmış.." Bu saçmalığın daniskası... Bunu yapan kişiye ilgi anlayışını sorarım...
Mesajlaşmada bir sıkıntım yok ama günde 2'den fazla arayınca bunalıyorum cidden. Bir de 15 dakikadan fazla konuşmak istiyorlar, telefonu fırlatıp atasım geliyor.
Mesaja çok bir şey demem. Ama ikide bir arama olayına çok gıcığım. Hayır bide konuşacak bir şeyim yok, e kapatalım Ozman bu seferde neden kapatmak istiyorsun durumu. Al başına bela..
Bence de fazla mesajlaşmak sıkıyor bir yerden sonra hiç mi başka bir işin yok bir yerden sonra ilişkiyi tüketiyorsun konuşacak bir şey kalmıyor ve sonuç ayrılık.
Benim hoşuma gider ulaşamazsa bu sefer kafasında binbir tilki dönüyor acaba beni aldatıyor mu diye şüpheye düşüyor bu da güvensizliği doğuruyor ilişki darbe yiyor bitiyor aşırılık iyi değil
En İyi Cevaplar