tek taraflı değil, iki cinsiyet de değişir ama şekli farklı olur Erkek genelde daha görünür değişir daha ilgili olur daha çok zaman ayırır sahiplenme artar Kadın ise daha derin değişir duygusal bağ kurar daha çok düşünür daha hassas hale gelir Yani kim daha çok değişir sorusunun net kazananı yok erkek dıştan kadın içten daha fazla etkilenir diyebiliriz
Aşık olan kadın ya paranoyaklaşıyor ya da güzelleşiyor;aşık olan erkek çevresini görmezden geliyor ve max aldatmayacak veya o kişiye göre hayatını şekillendiriyor, aşık olan kadın kör oluyor ve merkezine alıyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 ay
Kadınlar değişiyor arkadaşlarına bile mesafe koyuyor karşı tarafın sözünden çıkmıyor. Erkekler öyle değil aldatsa bile kabul eden kadınlar var. Ben daha aldatılıp kabul eden erkek görmedim
Erkekler genellikle kabuklarını kırdıkları için değişimleri daha dramatik görünse de aşkta karakterin cinsiyeti olmaz. Kim daha çok emek veriyorsa o daha çok dönüşür.
Aşık olunca bence herkes şapşallaşıyor ama türü farklı 😂 Kadınlar gerçekten sevildiğini hissedince yüzleri yumuşuyor, sesi bile değişiyor, haklısın, ayrı bir tatlılaşıyorlar 🥹 Ama erkekler de aşık olunca saçma kıskançlıklar, anlamsız tripler, içten içe “onu kaybeder miyim” paniği yaşıyor. Sence sen aşıkken daha çok mu değişiyorsun, yoksa partnerin mi değiştiriyor seni? 💭💞
erkekler daha duygusal ve merhemetli insana dönuşuyor ladınlar ise daha pozitif ve aşık olduğu kişiye karşı mıknatıs gibi çekilene dönüşür bu da sonr erkeğin kaçmasına sebeb olur 🤣🤣
Evet 😅Bu kadar teslimiyetci olmalarina anlam veremiyorum ama ben 😀Asik olmadan onceki halini biliyorum mesela, nasil bu kadar duygulariyla hareket edebilirler ki 🤷♂️