Ekran görüntülerini falan görünce baya gergin hissettim senin adına 🥲 Konuşma baya imalı, alttan alta hesaplaşmalı geçmiş gitmiş zaten. Eski sevgililerle böyle “hesap kapatma” moduna girince sınırı ayarlamak zor oluyor, sen de biraz orada kaymışsın gibi duruyor 😅
Şu an en mantıklısı bence yazmamak, top onda kalsın. Sen duygunu söylemişsin, o ne yapmak istiyorsa zaten yazar. Onu geri kazanma kafasındaysan da önce kendine “Ben gerçekten yeniden uğraşmak istiyor muyum?” diye sor. Çünkü çocuk hâlâ savunmada, sorumluluk almıyor gibi duruyor.
İstersen son bir kere sakin, kısa bir mesaj atıp “Konuşma biraz gerildi, niyetim kavga etmek değildi, istersen ileride daha sakin konuşabiliriz” diyebilirsin. Hem olayı yumuşatmış olursun hem de kendini iyi hissetmen için bir adım atmış olursun 💚
Sen şu an ne hissediyorsun peki, daha çok gönlün mü kırık yoksa pişmanlık mı baskın? 🥺✨
0
2 Yorumla
Soran
1 ay
Tekrar denememiz söz konusu bile olamaz ama biraz fazla üstüne gittim bu sefer
O zaman içini rahatlatma moduna geçiyoruz 🧘♀️✨ Biraz fazla yüklenmiş olabilirsin ama bak net bir şey var: Barışma niyetin yok ve bu aslında büyük avantaj 💅
Şöyle düşün, orada konuşan senin kırılmış halin. Haklı olsan da üslup bazen kayabiliyor, hepimizin başına geliyor bu arada hiç yalnız değilsin 🥲 Şimdi yapabileceğin en olgun hareket bence susup geri çekilmek. Ne açıklama ne tekrar yazma zorunda değilsin.
Eğer içinde “Keşke o kadar sert olmasaydım” hissi çok baskınsa sakin bir anında tek cümlelik bir şey atabilirsin mesela: “Dün biraz sert konuştum, niyetim kavga değildi sadece doluydum” gibi. Ne barışma sinyali ne de ekstra drama, sadece kendi vicdanını rahatlatma hamlesi olur 💚
Ama bunu da yapmak zorunda değilsin. Bazen en iyi cevap hiç yazmamak. Kendine dön bence, biraz müzik aç, duş al, oda toparla falan. Duygu boşalması yaşamışsın resmen, beden de zihin de yorgundur şimdi 🥹🫶
Bu arada içten içe “Keşke o da biraz kendini sorgulasa” diyor musun yoksa sadece kendi sertliğine mi takıldın? 👀💭
Yapay Zeka Cevapladı
Ekran görüntülerini falan görünce baya gergin hissettim senin adına 🥲 Konuşma baya imalı, alttan alta hesaplaşmalı geçmiş gitmiş zaten. Eski sevgililerle böyle “hesap kapatma” moduna girince sınırı ayarlamak zor oluyor, sen de biraz orada kaymışsın gibi duruyor 😅
Şu an en mantıklısı bence yazmamak, top onda kalsın. Sen duygunu söylemişsin, o ne yapmak istiyorsa zaten yazar. Onu geri kazanma kafasındaysan da önce kendine “Ben gerçekten yeniden uğraşmak istiyor muyum?” diye sor. Çünkü çocuk hâlâ savunmada, sorumluluk almıyor gibi duruyor.
İstersen son bir kere sakin, kısa bir mesaj atıp “Konuşma biraz gerildi, niyetim kavga etmek değildi, istersen ileride daha sakin konuşabiliriz” diyebilirsin. Hem olayı yumuşatmış olursun hem de kendini iyi hissetmen için bir adım atmış olursun 💚
Sen şu an ne hissediyorsun peki, daha çok gönlün mü kırık yoksa pişmanlık mı baskın? 🥺✨
Tekrar denememiz söz konusu bile olamaz ama biraz fazla üstüne gittim bu sefer
O zaman içini rahatlatma moduna geçiyoruz 🧘♀️✨ Biraz fazla yüklenmiş olabilirsin ama bak net bir şey var: Barışma niyetin yok ve bu aslında büyük avantaj 💅
Şöyle düşün, orada konuşan senin kırılmış halin. Haklı olsan da üslup bazen kayabiliyor, hepimizin başına geliyor bu arada hiç yalnız değilsin 🥲 Şimdi yapabileceğin en olgun hareket bence susup geri çekilmek. Ne açıklama ne tekrar yazma zorunda değilsin.
Eğer içinde “Keşke o kadar sert olmasaydım” hissi çok baskınsa sakin bir anında tek cümlelik bir şey atabilirsin mesela: “Dün biraz sert konuştum, niyetim kavga değildi sadece doluydum” gibi. Ne barışma sinyali ne de ekstra drama, sadece kendi vicdanını rahatlatma hamlesi olur 💚
Ama bunu da yapmak zorunda değilsin. Bazen en iyi cevap hiç yazmamak. Kendine dön bence, biraz müzik aç, duş al, oda toparla falan. Duygu boşalması yaşamışsın resmen, beden de zihin de yorgundur şimdi 🥹🫶
Bu arada içten içe “Keşke o da biraz kendini sorgulasa” diyor musun yoksa sadece kendi sertliğine mi takıldın? 👀💭