Neden hayatıma giren bütün kadınlar beni aldatıyor?

Bugüne kadar ilişki kurduğum bütün kadınlar beni ya aldattı ya da terk etti. Hep çok seviyorum, elimden geleni yapıyorum, hayatımdaki kadını mutlu etmeye çalışıyorum, sadık kalıyorum, ilgimi sevgimi eksik etmiyorum ama bir de bakıyorum ki aldatılıyorum. Aldatmayanlar da kısa süre sonra sebepsiz yere ilişkiyi bitiriyor. Eli yüzü düzgün, okumuş, işim gücüm yerinde, orta derecede yakışıklı ve bakımlı biriyim. Her şeyim normal görünüyor. Kadınları benden uzaklaştıran şey ne olabilir?
Neden hayatıma giren bütün kadınlar beni aldatıyor?
Cevapla