Ondan sonra aşktan ve ilişkiden yana yüzüm hiç gülmedi. Bir gün güler mi?

İlk ilişkimdi, ilk sevgilimdi. Onu çok üzdüm. Terk ettim sevgim bitti deyip ama kırmadan üzmeden yapmaya çalıştım. En çok gitmeme üzülmüştü zaten. Uzun bir ilişkiydi. Ondan sonra hayatıma başka birileri girdi ama yüzüm hiç gülmedi. Hiç iyi ve güzel bir ilişkim olmadı. Sadece o ilişkim huzurlu ve güven doluydu. Onu üzdüğüm için mi hiç mutlu olamıyorum ben? Neden her ilişkimin sonu hayal kırıklıkları? Neden her gelen benim güvenimi bir kez daha kırıp gidiyor?

Ondan sonra aşktan ve ilişkiden yana yüzüm hiç gülmedi. Bir gün güler mi?
Cevapla