2 haftadır konuştuğum kişiyle hislerimiz aşk mı yoksa sadece ilgi mi, ilişkiye başlamalı mıyız?

Arkadaşlar yeni biriyle tanıştım, 2 hafta oldu neredeyse ve ilk başta arkadaş olarak adım atsak dahi pek olmadı bu durum. İkimizin de birbirine karşı ilgisi var, sürekli konuşuyoruz, her gün birbirimizi arıyoruz. Konuşmasak dahi öylece telefon başında bekliyoruz. Yani ben seviyorum, güveniyorum da. Ama biraz daha tanımaya ihtiyaç duyuyorum, çıkma teklifi eder ise ne diyeceğimi de bilmiyorum. Sonuçta ileride ne olur bilmiyorum, sizce ne kadar süre böyle kalmamız lazım? Cidden birbirimizi seviyor muyuz yoksa öylece ilgi mi?
2 haftadır konuştuğum kişiyle hislerimiz aşk mı yoksa sadece ilgi mi, ilişkiye başlamalı mıyız?
Cevapla