2-3 gündür yazmıyor, yazdığında da yavrum bebeğim diyor, ilgili davranıyor ve salı günü yazdığım mesaja hâlâ dönmedi.
1 ay
2-3 gündür yazmıyor, yazdığında da yavrum bebeğim diyor, ilgili davranıyor ve salı günü yazdığım mesaja hâlâ dönmedi.
Cevap
6Cevap
Seni sallamayan insana ders veremezsin habire aynı duruma düşersin. Hatanı bildiğin halde düşüyorsun o yüzden sen yine düşersin.
Onu istiyorum ancak o yazmadan yazmam yazdığında da cevap vermeyecem
Engellemek de istemiyorum
Kim Abaza
Kim azgn onu soruyorum
Hiç uğraşma. Uzak dur. Yoksa çıkamayacağın çukura düşersin
O yazarsa dönmeyecem görüldü bırakıcam
Sana cevap yazmiyosa sende yazma hatta dışarıda sürekli stori at ki kıskansın cevap verme muatap olma kaçan kovalanır 😂
Gece 2’de napıyorsun yazmış
Konuşmak istemiyor işte zorlama
Yazdığında da bebeğim yavrum diyor ilgili davranıyor
Vermem için bekliyor sal bunu
Nasıl ya
Vermen için belki verirsin diye
Bunun gece yazmasıyla alakası ne bunu düşünen gündüz de yazardı ayrıca gece 2’de ne yapıyorsun yazmış şimdi gördüm ne diyim
Şöyle saf kızlar bize denk gelmiyor ona yanıyorum.
Ya niye
Niyesimi var Allah'ını seversen. Görüşlerim diye bir ton mevzu yapıyoruz. Milletin peşinden kızlar koşuyor. Bize de çetin cevizler denk geliyor vallahi billahi ya
Burdan sad olduğumu çıkardın ben erkeği soruyorum soruda onu cevpwla
Evet safsın çünkü sana 3 gündür yazmamış ve sen hala intikam peşindesin çünkü aklın hala onda. Buda saf olduğunu gösteriyor. Saf olmasan peşine düşmez ve umursamazsın tekmeyi vurur giderirsin
Gece 2’de napıyorsun yazmış
Gece 2de aniden yazan erkeğin niyeti belli
Ben de dönmedim sabah döndüm
Ne dedin sabah
Kahvaltı yapıyorum sen napıyorsun yazdım hala dönmedi
🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Valla kendini ezik duruma düşürmeye devam etme bence
Ben de ikinci bir cevap yazmayacam zaten
E bir zahmet
O yazdıktan sonra görüldü atıp engelleyecem
Hayır yazıp dursun ama dönüş asla yapma. Yazmazsa sende asla yazma bu kadar
Dönüyor da 3 gün sonra dönüyor ama yazmayacam artık bu kadar iyi niyet fazla
Umarım dediğini yaparsın
Valla çok canımı sıkmaya başladı artık
Özelden yazabilir misin gelişmeleri merak ediyorum da
Yok hadi uza
Tamam uzadim
Aferin
Teşekkürler aferin için
Rica ederim hep böyle aferinler al
Tamam sen bol bol aferin ver bana bundan sonra yoksa hayatimda büyük bir eksiklik olacak
Aynen öyle
Ne oldu küstün mü bana
sende yazma
Yazmıyorum zaten ama muhtemelen yarın dönecek
Gece 2’de yazmış napıyorsun diye
Ben de sabah döndüm kahvaltı yapıyorum sen napıyorsun yazdım
Hala dönmedi
Gormemistir
Engelle bak nasıl aklı başına gelıo
2 here engelledim zaten sonra kaldırdığımda neden engelledin böyle yapma dedi bana kalsa yine engellerim de artık engelleyip durmak istemiyorum çocuk gibi
Geçmiş olsun
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çocuk sana “yavrum bebeğim” deyip seni rafa kaldırmış resmen 😂🙃 Konuşuyor ama ciddiyet yok, tam klasik ilgisiz romantik tripleri. En unutamayacağı dersi söyleyeyim: asla peşinden koşma, cevap için bekleme, story’lerini coştur, hayatın dolu dolu gözüksün, o yazınca da hemen dönme. ✨
Sen böyle davranınca asıl kim değerli, kim değil netleşir. Sence bu çocukla devam etmeye gerçekten değer mi? 💬💕
Çok tatlı ve yakışıklı insan bırakamıyor
Yakışıklı olması kalp kırma hakkı vermiyor aşkım 😏✨ Kendini bırakma, o seni hak ederse kalsın 😌💅🏻