Yakın arkadaşım sevgili yapınca beni neden sildi, iyilik yaparken hatam ne oldu?

Yakın kız arkadaşım sevgili yapınca ilk beni sildi. Yanlış anlaşılmasın, enişteci falan değilim. Erkek mi yok aqqqq yakınım sevgilisine sarkayım. Neyse ben arkadaşımı uyardım sadece. Her zaman sevgili yapıyor bu ve çok saf. İki güze kafa hemen aşık oldum diye anlatıyor bana. Sonra da açıklayıp durumu, doğru kişi değil kapılma ayrılacaksın görürsün deyip korkuyordum hep. En son yaptığı sevgilisini asla gözüm tutmadı. Adam kızı kullanıyor. Bir de benim canım arkadaşım evli, 2 yıldır boşanmaya çalışıyor, eşi başka şehirde olduğu için rahat davranıyor ama ailesi de mi görmüyor yani her yerde el ele geziyor adamla. Birçok defa uyardım yapma etme diye, dinlemiyor. Adam bunu kısıtlıyor. Bir de adam önceki ilişkilerinde hep aldatılmış, baya sorunlu tip, kıza ulaşamadığı an aldatıyor falan sanıyor. Sürekli kavga ediyorlardı yanımda da. Birkaç kez de söyledim hatta hem adama hem kıza, birbirinizi kısıtlayarak olmaz falan diye. Muhtemelen adam onları ayıracağım sandı, arkadaşımın kanına girdi ama o da sağ olsun beni silmeye hazırmış. Arıyorum açmıyor, yazıyorum soğuk yapıyor. Bizim bir arkadaş grubumuz var, 3 kişiyiz işte. 3. kişimiz başka şehirde ve yarın geliyormuş. Bunu gruptan okudum, beni tamamen dışlamışlar. Ben bir şey yapmadım ki, sadece seni öyle insanlardan korumaya çalıştım, senin iyiliğini düşündüm, bu mu yani karşılığı. İnsanlara yardım etmek de suç olmuş.
Güncellemeler
1 ay
Her zaman söyledim beni yanıltıp mutlu olmanı çok isterim diye ama bana dedikleri tek şey sen bizi kıskanıyorsun oldu. Sizi niye kıskanayım ilişki tarzınız en nefret ettiğim tarzlardan biri
Yakın arkadaşım sevgili yapınca beni neden sildi, iyilik yaparken hatam ne oldu?
Cevapla