Yetersiz hissetmek ne demek? Hangi anlamda olur? Erkek arkadaşım yazdı?

Güncellemeler
1 ay
Ayrılırsak sen burada çakalların içinde gezeceksin gece falan ne yapicam çok rahatsız olurum dedim. Yine kiskanacagimi kastettim aslında. Sevgim tabi ki de var ama diyorum ya yetersiz hissediyorum daha çok bazı şeyler gözüme çok batıyor buraya geliyosun ama tartışmış da olsak konserine gidip eğlenebiliyorsun aramız bozuk ama şarkı var benim de çok kısıtlı vaktim var geri döneceğim ama o vakti sorunları konuşup kendimize vakit ayırmak değil şarkı dinleyerek geçiriyoruz
Güncellemeler
1 ay
dün de dedim bugünü burnundan getirmek keyfini kaçırmak değil niyetim ama genel olarak böyle oluyor her seferinde. Bu da beni çok garip hissettiriyor daha çok yanında sevgilin gibi değil sana eşlik eden biri gibi hissediyorum ben. Instagrama falan takiliyorsun ilk günden anladım kendin söylemeni bekledim yüzyüze konuştuk ikiletmeden çıkardım listemden benim için önemi yoktu gerçekten zaten kapatacağım ınstagrami da. Bunu yazdı
Yetersiz hissetmek ne demek? Hangi anlamda olur? Erkek arkadaşım yazdı?
Cevapla